×
×

سه شنبه دوازدهم دی ماه

  • کد نوشته: 166757
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • مهدی جهانی سه شنبه دوازدهم دی ماه برای نخستین بار در شهر آمل روی صحنه رفت. مهدی جهانی سه شنبه شب ١٢ دی ماه در آمل پا به استیج گذاشت، این اولین کنسرت وی در این شهر بود. همچنین مهمان ویژه این کنسرت علی شمس بود که حضورش با استقبال حضار مواجه شد. این کنسرت […]

    سه شنبه دوازدهم دی ماه
  • مهدی جهانی سه شنبه دوازدهم دی ماه برای نخستین بار در شهر آمل روی صحنه رفت.

    مهدی جهانی سه شنبه شب ١٢ دی ماه در آمل پا به استیج گذاشت، این اولین کنسرت وی در این شهر بود.

    همچنین مهمان ویژه این کنسرت علی شمس بود که حضورش با استقبال حضار مواجه شد. این کنسرت در یکی از بهترین سالن های کنسرت در مازندران یعنی اریکه آریایی به همت شرکت فرهنگی هنری گلهای سیمرغ شیدای شمال به مدیریت خسرو علیزاده و به تهیه کنندگی مهدی فتحی برگزار شد.

    عماد لاریجانی، مجتبی شعبانی، استیو آوانسیان، کیوان فرشید نیا، سروش عدل، مجتبی تقی پور و امیر پرویزی نیز اعضای ارکستر مهدی جهانی را شامل می‌شدند.

    مهدی جهانی پس از این کنسرت در گفتگوی اختصاصی با رسانه نوا گفت: خیلی اجرای خوبی بود، شهر خیلی خوب، مردم خیلی خوب و پر انرژی، خیلی دوست دارم دوباره در آمل اجرا داشته باشم. وی درخصوص اجرای قطعه «دوریت عادت میشه» نیز افزود: برای نخستین بار بود که این قطعه را اجرا کردم و نکته جالب اینکه مردم از حفظ آن را می‌خواندند و من رو روی استیج احساساتی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=166757
       
    برچسب ها مهدی جهانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *