×
×

با همکاری رضا صادقی

  • کد نوشته: 16634
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۰
  • ۶ دیدگاه
  • جدیدترین آلبوم خشایار اعتمادی با عنوان آلبوم «تو محکومی به برگشتن» بعد از ایام سوگواری محرم، روانه‌ی بازار موسیقی پاپ می‌شود

  • جدیدترین آلبوم خشایار اعتمادی با عنوان آلبوم «تو محکومی به برگشتن» بعد از ایام سوگواری محرم، روانه‌ی بازار موسیقی پاپ می‌شود.

    خشایار اعتمادی درباره‌ی این آلبوم  توضیح داد: «تومحکومی به برگشتن» در ادامه تفکر و روند آلبوم پیشین‌ام «باید به تو برگردم» است که از حدود ۱۲ ماه پیش در حال تدارک و جمع بندی این اثر هستم.

    او این آلبوم را شامل ۱۰ قطعه دانست و افزود: در این آلبوم یکی از قطعات را به طور مشترک با رضا صادقی خوانده‌ام.

    این خواننده پاپ درباره‌ی فضای آلبوم توضیح داد: محتوای ترانه‌ها‌ ‌محترم و امیدبخش هستند و از آلبوم‌های قبلی بسیار صمیمانه‌تر است.

    اعتمادی معتقد است: ‌اگر حرف جدیدی برای گفتن نباشد‌، نباید آلبومی منتشر شود. بنده احساس می‌کنم‌ هنرمند در آثارش باید حرفی بزند‌ که امروز در جامعه کمرنگ شده و نیاز به شنیدن شدن آن است.

    او «تو محکومی به برگشتن » را یکی از پر هزینه‌ترین آلبوم‌هایی دانست که تا کنون منتشر کرده است و ادامه داد: چه از لحاظ نوازندگان و چه از لحاظ ضبط آهنگسازی و صدابرداری، این آلبوم بسیار برایم نفس‌گیر بود و تمام سازهای آلبوم آگوستیک هستند.

    اعتمادی در بخش دیگری از سخنانش از مخاطبان این آلبوم در خواست کرد تا نسخه کپی آلبوم را نخرند و گفت: از مردم تقاضا می‌کنم حقوق کسانی را که برای تولید یک آلبوم تلاش می‌کنند تا آلبومی در شأن مردم ارائه شود‌، حفظ کنند.

    این هنرمند از معرفی عوامل و تولید کنندگان آلبوم «تو محکومی به برگشتن» خودداری کرد و افزود: ‌این یک تصمیم جمعی بین دست اندرکاران آلبوم بود تا فعلا اسمی از نوازندگان، ترانه‌سرایان و آهنگسازان آلبوم نیاوریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=16634
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *