×
×

گروه دارکوب به‌دنبال راهی است تا از این شبکه شکایت کند

  • کد نوشته: 16581
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۰
  • ۵ دیدگاه
  • همایون نصیری ‏(سرپرست گروه موسیقی دارکوب) با اعتراض به پخش کلیپ موسیقی حیران از شبکه pmc‌ گفت: به دنبال راهی هستیم که از این شبکه شکایت کنیم.

  • همایون نصیری ‏(سرپرست گروه موسیقی دارکوب) با اعتراض به پخش کلیپ موسیقی حیران از شبکه pmc‌ گفت: به دنبال راهی هستیم که از این شبکه شکایت کنیم.

    نصیری به خبرنگار ایلنا گفت: آلبوم تصویری دارکوب؛ گلچینی از اجراهای ما در سالن اریکه ایرانیان است. در ویدئوی مربوط به کنسرت ۸۷ گروه دارکوب، حامد بهداد نیز حضور دارد. همچنین در این آلبوم؛ تصویری یک نما‌هنگ به کارگردانی و حضور مهران مدیری جای دارد.

    نصیری با اشاره به اینکه کلیپی که هم‌اکنون از شبکه پی ام سی پخش می‌شود، یکی از قطعات همین اثر است‏، خاطرنشان کرد: این اثر تصویری که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نشر گرفته، متاسفانه توسط شبکه پی ام سی بدون اجازه پخش شده است.

    وی ادامه داد: گروه دارکوب می‌تواند به راحتی در کشور خودش به صحنه برود و نیاز ندارد اثری که پیش از این؛ مراحل سخت مجوز را گذرانده است را از یک شبکه ماهواره‌ای پخش کند.

    سرپرست گروه موسیقی دارکوب خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اعتراض خودمان را مطرح کرده‌ایم و به دنبال راهی برای شکایت کردن از این شبکه هستیم.

    کلیپ موسیقی «حیران» با صدای مهران مدیری(کارگردان، بازیگر سینما و تلویزیون) که با همکاری گروه دارکوب ساخته شده، روی آنتن شبکه موسیقی PMC رفته است.
    کارگردانی و طراحی این کلیپ موسیقی را مدیری برعهده داشته و به تنهایی یکی از قطعات سنتی موسیقی را می‌خواند. این قطعه «حیران» نام دارد. آهنگساز آن نیز همایون نصیری است.

    مدیری این روزها مشغول به پایان رساندن سریال «قهوه تلخ» است و همکاری‌اش با پروژه «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور نیز به پایان رسیده است. همایون نصیری نیز مشعول انتشار یک اثر دیگر از گروه دارکوب است.

    https://musiceiranian.ir/?p=16581
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *