×
×

از آثار هنرمند فقید «کامران داروغه»

  • کد نوشته: 165124
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «نوایی دیگر» از آثار هنرمند فقید «کامران داروغه»، به همت و کوشش «علی تفرشی»، روانه بازار موسیقی شد.

    از آثار هنرمند فقید «کامران داروغه»
  • آلبوم نوایی دیگر

    آلبوم موسیقی «نوایی دیگر» از آثار هنرمند فقید «کامران داروغه»، به همت و کوشش «علی تفرشی»، روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی ایرانی «نوایی دیگر» در قالب مجموعه ای از تک‌نوازی‌های ضبط شده از زنده یاد «کامران داروغه» و مشتمل بر ۸ قطعه «ماهور»، «ابو عطا»، «بیات ترک»، «افشاری»، «دشتی»، «سه گاه»، «شور» و «چهار گاه»، گرد آوری شده است.

    این آلبوم که «علی تفرشی»، عهده دار جمع آوری تعدادی از تک‌نوازی‌های به جا مانده از استاد داروغه برای انتشار آن بوده است، از کیفیت‌ صوتی متفاوت و نامناسبی برخوردار بوده و تفرشی پس از پالایش و اصلاحات صوتی آن در حد امکان، مجموعه ای درخور ذائقه شنیداری را روانه بازار موسیقی کرده است. متاسفانه در زمان حیات استاد «کامران داروغه»، اثری از ایشان تحت قالب یک آلبوم منتشر نشده و این اثر اولین آلبوم منتصب به ایشان است.

    زنده یادان و پیشکسوتان موسیقی ایرانی،«احمد عبادی»، «منصور نریمان»، «فریدون حافظی»، «منصور صارمی» و «جهانگیر ملک» نیز در این آلبوم به همنوازی پرداخته‌اند و پالایش صوتی و مسترینگ اثر، بر عهده «حمیدرضا آداب» بوده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «نوایی دیگر» توسط «علی تفرشی»، به انتشار رسیده است و علاقمندان می توانند، نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=165124
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *