×
×

هفتم دی ماه سال جاری در تالار وحدت

  • کد نوشته: 164639
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان آریانا به خوانندگی و سرپرستی مهسا مرعشی و آهنگسازی فرشاد رستمی با اجرای قطعات نوستالژیک موسیقی ایران، ۷ دیماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    هفتم دی ماه سال جاری در تالار وحدت
  • گروه موسیقی بانوان آریانا به خوانندگی و سرپرستی مهسا مرعشی و آهنگسازی فرشاد رستمی با اجرای قطعات نوستالژیک موسیقی ایران، ۷ دیماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهسا مرعشی خواننده و نوازنده کمانچه دراین باره گفت:به دنبال فعالیتم در گروههای مختلف موسیقی از جمله همکاری با آقای پرواز همای به عنوان همخوان ، گروه آریانا را امسال با هدف ترویج موسیقی ایران و ارائه آنها به نسل جوان با حضور نوازندگان برجسته تشکیل دادم که ۷ دیماه اولین کنسرتمان را با اختصاص به موسیقی های شاخص دهه های گذشته برگزار خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز،آثار جدیدی را نیز اجرا خواهیم کرد.

    مرعشی با اشاره به ترکیب سازبندی گروه آریانا بیان داشت: از آنجایی که تمرکز من بر آواز کلاسیک است ترکیب سازی گروه را ارکسترال در نظر گرفتم که بتوانیم قطعات را با حس و حال خودم اجرا کنم که تقلیدی از خوانندگان دیگر نباشد.

    این نوازنده کمانچه با بیان اینکه نسل کنونی از موسیقی حقیقی دور افتاده اند، اظهار داشت: متاسفانه در این ایام بسیاری از جوانان موسیقی های خوب ایرانی را کمتر می شنوند بر این اساس با هدف ارتباط و نزدیکی نسل خودمان با موسیقی های خوب، قطعاتی را برای کنسرت اولمان در نظر گرفتیم که نسل خودمان با موسیقی های گذشته که از کیفیت بالایی برخوردار باشند ارتباط دوباره برقرار کنند.در واقع با بازسازی قطعات جدید جوانان را با این موسیقی ها نزدیکتر خواهیم کرد.

    گروه موسیقی آریانا متشکل مهسا مرعشی:خواننده و نوازنده کمانچه،نیلوفر محبی:ویلن و کنسرت مایستر،یلدا صمدی:پیانو، هدی سعیدی:ویلن، طناز اسدالهی:ویولا، هانیه کازرونی:ویلنسل، پانیذ شفایی:کلارینت،غزاله میرزازاده:فلوت، آوا راستی:بیس و سحر شاطری:درامز، ۷ دیماه ساعت ۱۳ در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=164639
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *