×
×

در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می شود

  • کد نوشته: 164558
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • پروژه های «تکرار نامنظم بی تو» و «سامورایی ها» در تازه ترین مجموعه رویدادهای چند رسانه ای «کجشنبه ها/ تهران» میزبان علاقه مندان موسیقی است. به گزارش خبرگزاری مهر، پروژه های «تکرار نامنظم بی تو» با هنرمندی مهیار علیزاده و «سامورایی ها» با هنرمندی سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری روز شنبه دوم دی […]

    در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می شود
  • پروژه های «تکرار نامنظم بی تو» و «سامورایی ها» در تازه ترین مجموعه رویدادهای چند رسانه ای «کجشنبه ها/ تهران» میزبان علاقه مندان موسیقی است.

    به گزارش خبرگزاری مهر، پروژه های «تکرار نامنظم بی تو» با هنرمندی مهیار علیزاده و «سامورایی ها» با هنرمندی سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری روز شنبه دوم دی ماه در تازه ترین مجموعه رویدادهای چند رسانه ای «کجشنبه ها/ تهران» میزبان علاقه مندان موسیقی است.

    در پنجمین تجربه از مجموعه‌ رویدادهای چند رسانه‌ای «کجشنبه‌ها/ تهران» مهیار علیزاده همراه با گروهش روی صحنه می روند. این تجربه که «تکرار نامنظمِ بی‌تو» نام دارد برای اولین بار پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد.

    در توضیح این پروژه آمده است: «مهیار علیزاده با اولین آلبومش یعنی «حریق خزان» به موفقیتی و موقعیتی مهمی دست پیدا کرد. رویکردش به آهنگسازی را پس از آن هم در آلبوم «دخت پری‌وار» و «در شعله رقصان»، تا حد زیادی حفظ کرد اما در همکاری با مهران مدیری برای ساخت موسیقی تیتراژ دورهمی و قطعه باده تویی به سمت جز و مینیمال هم حرکت کرد. او آلبومی با صدای همایون شجریان و علیرضا قربانی در دست انتشار دارد و همچنین در آلبوم دیگری به همراه فردین خلعتبری با صدای محمد معتمدی همکاری داشته است. اما تجربه تکرار نامنظم بی‌تو با تمام آثار پیشین او متفاوت خواهد بود. در این اجرا دارا دارایی، سعید پیلتن، مهیار طهماسبی، پیمان حاتمی، ساناز ستوده، عماد عطارزاده، محمد حقیقی و مهگل صفدری، او را همراهی می‌کنند. همچنین دو یا چند اجراگر دیگر در این تجربه حضور خواهد داشت که هدیه‌ای به مخاطبان اجرا است.»

    مهیارعلیزاده هم در رابطه با این اجرا نوشته است: «از کودکی شروع می‌شود تمامی اینی که منم و هر از چندگاهی به سمتی می‌رود که تجربه کند، فضاهای نو را. همیشه پس را برمی‌گزینم نه پیش. پس این بار هم پس. آینده و شاید مسیری جدید. می‌روم به سمتی که باید خیلی پیش از این می‌رفتم و تجربه می‌کنم چیزی را که سال‌هاست در سینه دارم؛ تکرارِ نامنظمِ بی‌تو.»

    تولد پروژه سامورایی در کجشنبه‌ها

    سیاوش امامی، ماکان اشگواری و محمدرضا اصغری نیز در ششمین تجربه از اجراهای مجموعه کجشنبه‌ها با پروژه سامورایی روی صحنه می‌روند.

    ماکان اشگواری در رابطه با این پروژه توضیح داده است: «همیشه آرزو داشتم اتفاقی را با مخاطبمان شریک شویم که فقط خودمان در تمرین ها با آن مواجهیم؛ خطاها، و معجزه ها. ما معجزه‌های بداهه را در طول تمرینات رصد می‌کنیم، گزینش می‌کنیم، و سعی در تکرار آنها داریم. اما تکرار دیگر خود اتفاق نیست، نسخه‌ دیگری از چیزی است که در زمان مرده و قابل بازیابی نیست. ما نمی‌خواهیم مخاطب ضعف‌هایمان را ببیند. می‌خواهیم محصولی شسته رفته و تمیز ارائه بدهیم و اشتباهاتمان را در استودیوی تمرین جا بگذاریم. پروژه سامورایی یک پروژه برهنه است، به پیشنهاد سیاوش امامی. اولین باری است که من با سیاوش امامی همنوازی می‌کنم، و همچنین محمدرضا اصغری. اگر اشتباهی هست برهنه ست، و اگر اگر اگر جایی پتانسیلی برای معجزه ای باشد، شاید مجالی برای رخ نشان دادن پیدا کند.»

    پروژه های پنچم و ششم مجموعه رویدادهای «کجشنبه ها/ تهران» روز شنبه دوم دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد میزبان علاقه مندان خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=164558
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *