×
×

چهارشنبه ۱۳ دی در تالار وحدت

  • کد نوشته: 164459
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • ارکستر فیلارمونیک تهران که در کنسرت جدیدش تصمیم به اجرای یک قطعه آذری دارد، از «امامیار حسن‌اف» دعوت کرده تا به عنوان نوازنده‌ در کنار ارکستر قرار بگیرد و لحن آذری را به اجرای آن بیفزاید. به نقل از روابط عمومی این کنسرت، امامیار حسن‌اف، نوازند کمانچه اهل آذربایجان و ساکن آمریکاست و از شهرتی در […]

    چهارشنبه ۱۳ دی در تالار وحدت
  • ارکستر فیلارمونیک تهران که در کنسرت جدیدش تصمیم به اجرای یک قطعه آذری دارد، از «امامیار حسن‌اف» دعوت کرده تا به عنوان نوازنده‌ در کنار ارکستر قرار بگیرد و لحن آذری را به اجرای آن بیفزاید.

    به نقل از روابط عمومی این کنسرت، امامیار حسن‌اف، نوازند کمانچه اهل آذربایجان و ساکن آمریکاست و از شهرتی در این زمینه برخوردار است.

    در این اجرا قطعات جدیدی توسط ارکستر فیلارمونیک تهران اجرا خواهد شد که تا پیش از این توسط این ارکستر اجرا نشده‌اند. اجرای آثاری از «گریگ»، «سوندسن»، «کمیتاس» و «خان ممدوف» از جمله برنامه‌های این اجرا خواهد بود.

    در کنار گوران که رهبری ارکستر را به عهده دارد و «امامیار حسن‌اف» که نوازنده میهمان ارکستر است، پانیذ فریوسفی کنسرت مایستر و پیمان ابوالحسنی مدیریت اجرایی را عهده‌دارند.

    این اجرا ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ دی در تالار وحدت خواهد بود که تهیه بلیت از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی  www.iranconcert.com امکان‌پذیر است.

    https://musiceiranian.ir/?p=164459
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *