×
×

عکس های سعید عبداللهی از متن و حاشیه های کنسرت گروه آریان

  • کد نوشته: 16416
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام آذر ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت گروه آریان روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان در برج میلاد تهران برگزار شد.کنسرت آریانی ها ابتدا با پخش کلیپی جالب و طنزی که تاریخچه و گروه آریان را از ۱۲ سال پیش نشان می داد. فیلم درباره این موضوع بود که چگونه آریان کار خود را شروع و با چه تهیه کننده ای یا […]

  • کنسرت گروه آریان روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان در برج میلاد تهران برگزار شد.کنسرت آریانی ها ابتدا با پخش کلیپی جالب و طنزی که تاریخچه و گروه آریان را از ۱۲ سال پیش نشان می داد. فیلم درباره این موضوع بود که چگونه آریان کار خود را شروع و با چه تهیه کننده ای یا مدیر برنامه ای آغاز به کارکرد و یا به چه مشکلاتی برخوردند،چه کسانی از گروه آریان خداحافظی کرده و به فرنگ رفته اند یا ازدواج کرده و جدا شده اند بود.

    در این کلیپ که به سبک زمانهای قدیم ساخته شده بود نام های گروه آریان این گونه خطاب می شد:
    علی پهلوان (میرزا علی خان مضراب چی)
    پیام صالحی (پیام خان بیتار باشی)
    سیامک خانی (سیامک میرزا)
    علیرضا طباطبائی (میرزا علی خان طبال)
    شراره فرنژاد (صاعقه خاتون شرارالملک)
    ننیف امیرخاص (مسیو ننیف خان)
    محمدرضا گلزار (محمدرضا خان آکتور باشی)
    محسن رجب پور (میرزا حسن خان رجب الدوله)
    محمدرضا احمدیان (محمدرضا خان احتمام الملک)
    امیرحسین مستعد (امیر حسین خان بمتار بیک)
    ساناز کاشمری (ساناز خاتون کاشمر آبادی)
    سحر کاشمری (سحر خاتون کاشمر آبادی)

    پس از اجرای چند قطعه توسط گروه آریان علی پهلوان به هواداران گروه آریان گفت : در گذشته در گروه آریان هنرمندهای دیگری نیز همکاری داشته اند که یکسری افراد گروه از پیش ما رفته و جداشدند. مانند محمدرضا گلزار، سحر کاشمری که ازدواج کرده و به اروپا سفر کرد. ننیف امیر خاص هم از ایران رفت و از گروه خداحافظی کرد .
    ولی در کنسرت قبلی ما برای شما سورپرایزی داشتیم که به صورت زنده با ننیف امیرخاص از ایران گفت و گو کردیم و این بار می خواهیم این گفت و گو را پس از سه سال دوری ننیف از آریان انجام دهیم.
    پس از پخش یک کلیپ که از قبل ساخته شده بود ارتباط به صورت زنده برقرار شد. ننیف با گفت و گو و سلامی به همه هواداران خبری داد که من با جادوگران و پزشکان صحبت کردم که من را توسط ماشین زمان همین الان بیاورند در برج میلاد پیش شما… که همین اتفاق هم افتاد.
    جالب بود ننیف پس از ناپدید شدن از روی صندلی با یک طراحی زیبا و تدوین بسیار عالی از روی صندلی پودر و مثل بمب منفجر شده و روی استیج پدیدار شد.
    البته با سناریو و هماهنگی گروه آریان و شرکت ترانه شرقی که صرفا برای شادی هوادارن خود انجام داده بودند.در انتهای برنامه گروه آریان کیکی بزرگ را به روی استیج آوردند که با عدد ۱۲ طراحی و درست شده بود که نشان دهنده ۱۲ سالگی و تواد گروه آریان بود.


    https://musiceiranian.ir/?p=16416
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *