×
×

گفتگوی موسیقی ایرانیان با فتحعلیان پیرامون ممنوع کار شدنش

  • کد نوشته: 16356
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام آذر ۱۳۹۰
  • ۱۱ دیدگاه
  • به بهانه ممنوع کار شدن فرمان فتحعلیان خواننده ای که بخش اعظم اشعار انتخابی او در وصف حضرت علی و از مولانا است، خبرنگار موسیقی ایرانیان به سراغ فتحعلیان رفته تا علت ممنوع کار شدنش را از خود وی جویا شود، آنچه در ادامه خواهید خواند صحبت های اوست پیرامون این اتفاق.

  • موسیقی ایرانیان – مرسده مقیمی: به بهانه ممنوع کار شدن فرمان فتحعلیان خواننده ای که بخش اعظم اشعار انتخابی او در وصف حضرت علی و از مولانا است، خبرنگار موسیقی ایرانیان به سراغ فتحعلیان رفته تا علت ممنوع کار شدنش را از خود وی جویا شود، آنچه در ادامه خواهید خواند صحبت های اوست پیرامون این اتفاق.

    بدیهی‌ست که سایت موسیقی ایرانیان بی‌طرف بوده و صرفا بر اساس رسالت رسانه‌ای خود موظف‌ست گفته‌های هنرمندان را بدون هیچ‌گونه سانسوری به مخاطبان منتقل کند، البته پرواضح‌ست که موسیقی ایرانیان به هیچ وجه تاییدکننده و تکذیب‌کننده ادعاهای زیر نمی‌باشد و آمادگی انتشار هر جوابیه‌ای از سوی افراد نام برده شده در مصاحبه و سازمان مورد اشاره شده در متن را دارد.

    طی حکمی که شخصا آقای میر زمانی صادر کرده اند، ممنوع کار شده ام!

    من اصلا نمی دانم جریان از چه قرار است فقط می دانم که مدیر و برگزار کننده ی کنسرت من برای مراحل اخذ مجوز به وزارت ارشاد مراجعه کرده بود اما به ایشان گفتند طی حکمی که شخصا آقای میر زمانی صادر کرده اند بنده ممنوع کار شده ام. کسی نیست که علتش را به من بگوید! من خودم می دانم که هیچ خبط و خطایی مرتکب نشده ام که منجر به صدور این حکم شود و مطمئنا این قضیه اعمال سلیقه و نظر شخصی است.

    این تصمیم از روی عداوت و دشمنی است

    به جز خودم خیلی ها پیگیر این مورد هستد تا علت را متوجه شوند اما همه تقریبا به نتیجه رسیده ایم که این تصمیم از روی عداوت و دشمنی است. من هیچ گاه ندیده ام که یک متهم دنبال پلیس بدود! الان من ممنوع کار شده ام و مثلا متهمم اما هرچه دنبال آقایان می دوم که علتش را بفهمم کسی پاسخ مرا نمی دهد، در واقع آن ها از دست من فرار می کنند! هرچه با حراست و مسئولان مرکز موسیقی تماس می گیرم اصلا کسی نیست که به من بگوید من به چه دلیل ممنوع کارم و اگر من واقعا خطایی کرده بودم مسلما حراست و مرکز موسیقی من را برای ارائه ی توضیح می خواست اما اصلا کسی مرا نخواسته است و حالا هم که خودم مراجعه می کنم آن ها جواب مرا نمی دهند.

    نمی توانیم با هنرمان رقابت کنیم و برای همین می خواهیم طرف مقابل را به خاک سیاه بکشانیم!

    این مشکل قطعا برای کنسرت پیش آمده، یک عده هستند برای این که بتوانند خواننده ی خودشان را مطرح کنند؛ چه مالی چه تلفنی سفارش می کنند که فلان خواننده یک مدت ممنوع کار باشد تا خواننده ی من بتواند خودش را نشان بدهد. متاسفانه از این موارد کم نبوده و قبلا برای خود من هم اتفاق افتاده است در حالی که من هیچ وقت با کسی احساس رقابت نکرده ام چرا که معتقدم هر هنرمندی مخاطب خاص خودش را دارد و واقعا این درست نیست که چنین رفتاری با من شود. متاسفانه ما سالم کار کردن را بلد نیستیم و نمی توانیم با هنرمان رقابت کنیم و برای همین می خواهیم طرف مقابل را به خاک سیاه بکشانیم! وقتی توان رقابت با هنرمان را نداریم این طبیعی است که دست به چنین کارهایی بزنیم؛ کاش با هنرشان حرف بزنند وگرنه این کاری ندارد که در یک مسابقه ی دو پای همه ی دونده ها را بشکنیم و بعد خودمان برنده شویم!

    https://musiceiranian.ir/?p=16356
       
    برچسب ها فرمان فتحعلیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *