×
×

سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز:

  • کد نوشته: 162382
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز گفت: خالو محمد قنبر هرمزی، پیشکسوت موسیقی آیینی جزیره هرمز شب گذشته در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد. به گزارش خبرنگار مهر، در سومین روز از هفته هنر هرمز در تهران خالو محمد قنبر هرمزی از اعضای گروه آیینی و لیوای جزیره هرمز هنگام اجرای برنامه در مجموعه […]

    سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز:
  • سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز گفت: خالو محمد قنبر هرمزی، پیشکسوت موسیقی آیینی جزیره هرمز شب گذشته در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، در سومین روز از هفته هنر هرمز در تهران خالو محمد قنبر هرمزی از اعضای گروه آیینی و لیوای جزیره هرمز هنگام اجرای برنامه در مجموعه تئاتر باران دچار عارضه شد و هم اکنون در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است.

    مهدی سلامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خالو محمد قنبر هرمزی از اعضای اصلی و تاثیرگذار گروه لیوای هرمز می باشد که در حین اجرا شب قبل در حین اجرا دچار عارضه شد و از هوش رفت که به سرعت به وسیله اورژانس به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد که با توجه به سن بالای وی که ۸۸ سال می باشد هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.

    وی افزود: گروه لیوای هرمز متشکل از پیشکسوتان موسیقی هرمز و از قدیمی ترین گروه های هرمزگان می باشد که تاکنون در فستیوال های مختلف کشور حضور داشته و به معرفی آیین های موسیقی هرمزگان پرداخته اند.

    سلامتی از مردم و همه هرمزگانی ها برای سلامتی عاجل خالو محمد قنبر سلامتی که از میراث های ارزشمند فرهنگی و هنری هرمزگان است طلب دعا و شفای عاجل کرد و اظهارداشت: هماهنگی های لازم برای حضور خا نواده وی در تهران صورت گرفته و از کادر پزشکی بیمارستان فیروزگر تهران که تمام تلاش خود را برای بهبود و سلامتی ایشان به انجام رساندند و همچنین از همیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و سایر مسئولان و دوستداران موسیقی کمال تشکر و قدردانی را دارم که از هیچگونه حمایتی دریغ نکردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=162382
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *