×
×

برنامه‌ای برای ساعت ۳۰ دقیقه بامداد

  • کد نوشته: 162229
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • برنامه موسیقایی «شباهنگام» هر شب با اجرای یکی از خوانندگان موسیقی سنتی کشور از شبکه یک روی آنتن می رود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، برنامه «شباهنگام» به تهیه کنندگی علی ملکی ترکیبی از دکلمه و آواز است که در هر برنامه یکی از آثار خوانندگان سنتی ایران […]

    برنامه‌ای برای ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
  • برنامه موسیقایی «شباهنگام» هر شب با اجرای یکی از خوانندگان موسیقی سنتی کشور از شبکه یک روی آنتن می رود.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، برنامه «شباهنگام» به تهیه کنندگی علی ملکی ترکیبی از دکلمه و آواز است که در هر برنامه یکی از آثار خوانندگان سنتی ایران را پخش می کند.

    مریم مه نگار مجری برنامه است که در هر برنامه دکلمه هایی از آثار شاعران بنام کشور از جمله حافظ، مولانا، عطار نیشابوری و … را اجرا می کند.

    «شباهنگام» در کاخ موزه گلستان تصویربرداری شده است و در هر قسمت خوانندگانی همچون سالار عقیلی، حسام الدین سراج، رسول کارگشا، سینا سرلک، محمد حبیبی، بهرام سارنگ و غلامعلی پیروی تصنیف هایی را اجرا می کنند.

    عوامل تولید این برنامه عبارتند از کارگردان و تدوینگر محمدرضا راه پیما، نورپرداز محمد رمضانی، تصویربرداران احمد عسگری، علی قاسمی و مهدی قاسمی پور.

    «شباهنگام» به تهیه کنندگی علی ملکی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیما است که هر شب حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲۰ دقیقه پخش می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=162229
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *