×
×

​اول دی ماه و در گالری ایوان

  • کد نوشته: 161845
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • کتاب «چهره‌های معاصر موسیقی ایران» شامل عکس‌های «مریم زندی» روز جمعه اول دی‌ماه در گالری ایوان رونمایی می‌شود. این عکاسِ شناخته شده درباره‌ی این کتاب می‌گوید: «من حدود چهار دهه‌ی قبل کار در فضای بسته را شروع کردم و از همان زمان چهره‌ها را در پی گرفتم. در ابتدای فعالیتم به خانه‌ی کسانی می‌رفتم که […]

    ​اول دی ماه و در گالری ایوان
  • کتاب «چهره‌های معاصر موسیقی ایران» شامل عکس‌های «مریم زندی» روز جمعه اول دی‌ماه در گالری ایوان رونمایی می‌شود.

    این عکاسِ شناخته شده درباره‌ی این کتاب می‌گوید: «من حدود چهار دهه‌ی قبل کار در فضای بسته را شروع کردم و از همان زمان چهره‌ها را در پی گرفتم. در ابتدای فعالیتم به خانه‌ی کسانی می‌رفتم که قرار بود از آنها عکاسی کنم؛ بعدها این حرکت را در آتلیه‌ی شخصی‌ام انجام دادم. اولین کتاب‌ها دربار‌ه‌ی هنرمندان عرصه‌ی ادبیات و نقاشی بود و بعد چهره‌های سینما، تئاتر و موسیقی. حالا قرار است بعد از ۱۵ سال، آخرین جلد چهره‌ها منتشر شود.»

    کتاب چهره‌های معاصر موسیقی ایران، در دنباله همان مجموعه چهره‌ها قرار می‌گیرد. این کتاب، چهره‌های ۵ است و آخرین سری از این مجموعه و آن‌طور که زندی می‌گوید تمام عکس‌های کتاب سیاه‌ و سفید است: «این عکس‌ها در طول ۱۶ سال گرفته شده است. اولین عکس‌ها در سالِ ۱۳۸۰ گرفته شد و این پروسه تا امسال ادامه داشت. کتاب نزدیک به ۳۰۰ صفحه است، و حدود ۱۲۰ نفر از چهره‌های معاصر موسیقی ایران در این کتاب آمده‌اند.»

    اولین جلد چهره‌ها سال ۱۳۷۲ به انتشار درآمده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=161845
       
    برچسب ها مریم زندی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *