×
×

طیِ دو شب و در تالار وحدت

  • کد نوشته: 161308
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهیِ رامیز قلی‌اف طیِ دوشب در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار، اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرتی مشترک برگزار کند. این کنسرت در روزهای سی آذر و یکم […]

    طیِ دو شب و در تالار وحدت
  • ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهیِ رامیز قلی‌اف طیِ دوشب در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار، اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرتی مشترک برگزار کند.

    این کنسرت در روزهای سی آذر و یکم دی ۱۳۹۶ در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.

    ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر را در کنسرتِ پیشِ رو، شهرام توکلی و علی اکبر قربانی رهبری می‌کنند. همچنین رشید وطن‌دوست به عنوان خواننده در کنار ارکستر حضور دارد.

    تمامی قطعات این کنسرت توسط رامیز قلی‌اف انتخاب شده و «ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر» قطعات کلاسیک موسیقی آذربایجان را که برای تار و ارکستر تنظیم شده اجرا می‌کند.

    ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ تهران، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی (رهبران ارکستر) و جمعی از دانشجویان رشته‌ی موسیقی(نوازندگان) با ترکیب ارکستر سمفونیک، در تابستان ۱۳۹۳ تاسیس و در بهمن همان سال طی مراسمی در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد آغاز به کار کرد.

    این ارکستر تا کنون اجراهای موفقی در زمینه‌ی موسیقی کلاسیک و ایرانی در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن ارکستریون مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است.

    همچنین این ارکستر، سمفونیِ «افلاکیان» را تهیه، آهنگسازی و طیِ چهار شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا کرده است.

    کنسرت ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار و اهل کشور آذربایجان، در روزهای سی آذر و یکم دی ۱۳۹۶ از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=161308
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *