×
×

جشن انتشار پنجم دی

  • کد نوشته: 161206
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • پیش‌فروش مجموعه آثار کیهان کلهر از شنبه چهارم آذر همزمان با سالروز تولد او به صورت اینترنتی آغاز شده است.
    +این مجموعه آثار به همراه کتاب عکسی که ضمیمه آن است عرضه خواهد شد

    جشن انتشار پنجم دی
  • پیش‌فروش مجموعه آثار کیهان کلهر از شنبه چهارم آذر همزمان با سالروز تولد او به صورت اینترنتی آغاز شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پیش‌فروش مجموعه آثار کیهان کلهر از دیروز شنبه چهارم آذر همزمان با سالروز تولد او به صورت اینترنتی آغاز شده است.

    این مجموعه در هشت آلبوم تهیه و تنظیم شده است که برای نخستین بار به شکلی نفیس همراه با عکس‌های کمتر دیده شده از استاد کیهان کلهر توسط موسسه فرهنگی هنری سازآواز به بازار موسیقی ایران عرضه خواهد شد.

    مجموعه آثار کیهان کلهر شامل آلبوم‌های «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده‌ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان گزیده غزل است. پیش‌فروش این آثار از امروز چهارم آذر، همزمان با سالروز تولد کیهان کلهر آغاز شده و قرار است جشن انتشار آن پنجم دی در فرهنگسرای نیاوران با حضور کیهان کلهر و علاقمندان به این آهنگساز و نوازنده مشهور ایرانی برگزار شود که جزئیات آن در اخبار بعدی منتشر خواهد شد.

    این مجموعه آثار به همراه کتاب عکسی که ضمیمه آن است عرضه خواهد شد که علاقمندان در صورت خرید اینترنتی ضمن بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف، در روز جشن انتشار، این مجموعه آثار را در فرهنگسرای نیاوران با امضای استاد کیهان کلهر دریافت خواهند کرد. ضمنا علاقه‌مندانی که این مجموعه را به صورت اینترنتی پیش خرید می‌کنند، در صورت عدم حضور در جشن انتشار، این آثار به صورت رایگان به کلیه نقاط کشور برایشان ارسال خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=161206
       
    برچسب ها کیهان کلهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *