×
×

«جایی که پیاده رو تمام می‌شود»؛ اولین آلبوم راک تمام انگلیسی

  • کد نوشته: 160971
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • نخستین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پیکلاویه» با اخذ مجوزهای لازم آذرماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. آلبوم «جایی که پیاده رو تمام می‌شود» نخستین آلبوم راک انگلیسی مجاز است. این آلبوم هفته گذشته موفق به اخذ مجوزانتشاردر بازار موسیقی کشور شد و به زودی تحت امتیاز موسسه «آوای سوته دلان» به بازار خواهد آمد. […]

    «جایی که پیاده رو تمام می‌شود»؛ اولین آلبوم راک تمام انگلیسی
  • نخستین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پیکلاویه» با اخذ مجوزهای لازم آذرماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    آلبوم «جایی که پیاده رو تمام می‌شود» نخستین آلبوم راک انگلیسی مجاز است. این آلبوم هفته گذشته موفق به اخذ مجوزانتشاردر بازار موسیقی کشور شد و به زودی تحت امتیاز موسسه «آوای سوته دلان» به بازار خواهد آمد.

    این آلبوم شامل ۱۱ قطعه است که همه آنها ساخته اعضای گروه «پیکلاویه» و اشعار آن نیز سروده خواننده و گیتاریست گروه است. مهران مختار‌پور (خواننده)، مصطفی بهرمان (نوازنده درامز)، مهیار صالحی نیا (نوازنده گیتار الکتریک) و شایان کریمی (سرپرست گروه و نوازنده کیبورد)، گروه پیکلاویه را تشکیل می‌دهند و این گروه پیش از این چند کنسرت در تهران برگزار کرده است.

    «پیکلاویه» در سال ۱۳۹۳ به طور رسمی فعالیتش را در ایران آغاز کرد. تمام آثار این گروه به زبان انگلیسی و فرانسوی هستند و تا کنون سه تک‌آهنگ به نام Embellish ،Rose و The Fairest را به صورت رسمی منتشر کرده‌اند.

    از سایر آهنگ‌های گروه می‌توان به angels will rise اشاره کرد که در مخالفت با جنگ و ابراز همدردی با مردم جنگ زده ساخته شده که موجب شد شبکهٔ Press TV ایران در اقدامی کم سابقه، یک گزارش تصویری از این کنسرت راک و این آهنگ پخش کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=160971
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *