×
×

دوشنبه ۲۹ آبان ماه در تالار وزارت کشور

  • کد نوشته: 160443
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • شهرام ناظری و کامکارها دوشنبه ۲۹ آبان در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌روند و تمام عواید کنسرت خود را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص خواهند داد.
    +تمامی عواید این کنسرت صرف کمک به زلزله‌زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد

    دوشنبه ۲۹ آبان ماه در تالار وزارت کشور
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    شهرام ناظری و کامکارها دوشنبه ۲۹ آبان در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌روند و تمام عواید کنسرت خود را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص خواهند داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها کنسرت خیریه بزرگی را در تالار وزارت کشور برگزار می‌کنند که تمامی عواید آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا می‌کند.

    شهرام ناظری، شوالیه آواز ایران ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کردش، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت: «درست است که ما نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آن‌ها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولین و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند. من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کُرد همدردی کنم و از همین روی برنامه‌ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز ۲۹ آبان در سالن وزارت کشور تدارک دیده‌ام.»

    کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها دوشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰:۳۰ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله‌زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

    موسسه ققنوس به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان، برگزاری این کنسرت را به عهده دارد.

    در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزارکننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نخواهند کرد بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=160443
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *