×
×

مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر در گفتگو با میزان: از مردم می خواهم برای این خواننده دعا کنند

  • کد نوشته: 159432
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر گفت: این خواننده به دلیل فشار خون بالا همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می خواهم برای این خواننده دعا کنند. محمد حوتیان مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده کشورمان درباره آخرین وضعیت جسمانی این […]

    مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر در گفتگو با میزان: از مردم می خواهم برای این خواننده دعا کنند
  • غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر

    مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر گفت: این خواننده به دلیل فشار خون بالا همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می خواهم برای این خواننده دعا کنند.

    محمد حوتیان مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده کشورمان درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده گفت: مرحله اول شیمی درمانی این خواننده پشت سر گذاشته شده و قرار بود مرحله دوم بعد از ماه صفر انجام شود اما به دلیل وضعیت بدى که وى دارد هیچ چیز مشخص نیست.

    وی تصریح کرد: این خواننده به دلیل فشار خون بالا در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می خواهم برای سلامتی این خواننده و هنرمند عزیز دعا کنند.

    حوتیان خاطرنشان کرد: هنرمندان از طریق تماس تلفنی با من جویای احوال غلامرضا صنعتگر هستند چون تلفن این هنرمند خاموش است و توانایی پاسخگویی ندارد.

    گفتنی است؛ غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان از روز دوشنبه دهم مهر ماه به دلیل تشدید عارضه کبدی ناگزیر به انتقال به بیمارستان شد و هنوز تحت درمان است.

    https://musiceiranian.ir/?p=159432
       
    برچسب ها غلامرضا صنعتگر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *