×
×

از سوی انتشارات «نگاه»

  • کد نوشته: 158985
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • «کاوه آفاق» به تازگی مجموعه ترانه‌هایش را که حاصل تمام فعالیت هایش در طی این چند سال بوده، در قالب کتابی تحت عنوان «تهران ۵۷» منتشر کرده است تا آثار اجرا شده و برخی آثار جدید خود که هنوز در قالب ترانه در بازار موسیقی کشور منتشر نشده اند در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

    +آفاق در یک سال گذشته در «برج آزادی»، «برج میلاد»، «نمایشگاه بین المللی» و «فضای باز برج میلاد» کنسرتهایی را بروی صحنه برده که با اقبال و استقبال ویژه ای مواجه بوده است

    از سوی انتشارات «نگاه»
  • کتاب «تهران ۵۷»، اثری از «کاوه آفاق»، از سوی انتشارات «نگاه» راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کاوه آفاق» به تازگی مجموعه ترانه‌هایش را که حاصل تمام فعالیت هایش در طی این چند سال بوده، در قالب کتابی تحت عنوان «تهران ۵۷» منتشر کرده است تا آثار اجرا شده و برخی آثار جدید خود که هنوز در قالب ترانه در بازار موسیقی کشور منتشر نشده اند در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

    این موزیسین همچنین در حال تدارک، تولید و انتشار جدیدترین آلبوم خود به نام «شال» است، وی در این آلبوم فضاهایی جدید و ویژه اتخاذ کرده که این ویژگی، اثر را از دیگر آثار سابقش، متمایز می سازد. گفته می‌شود که آفاق در نظر دارد کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان را پس از انتشار این آلبوم، روی صحنه ببرد.

    آفاق در یک سال گذشته در «برج آزادی»، «برج میلاد»، «نمایشگاه بین المللی» و «فضای باز برج میلاد» کنسرتهایی را بروی صحنه برده که با اقبال و استقبال ویژه ای مواجه بوده است.

    «کاوه آفاق» با خواندن تیتراژ فیلم «رخ دیوانه» که دو سال پیش در جشنواره فیلم حضور داشت، نگاهی ویژه را از سوی مخاطبان، به خود جلب کرد.

    شایان ذکر است که قیمت کتاب «تهران ۵۷» ۱۵۰۰۰ تومان است و انتشارات «نگاه» تهیه، تولید و نشر آن را بر عهده داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=158985
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *