×
×

از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 157277
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoدفتر موسیقی سازمان صدا و سیما با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعه «زم زم عشق» به خوانندگی حسام الدین سراج را همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) منتشر کرد. در ادامه می توانید قطعه «زم زم عشق» را از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعه «زم زم عشق» را همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «زم زم عشق» به خوانندگی حسام الدین سراج همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) توسط دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

    در این قطعه موسیقایی محمد علی بهمنی شاعر، ابوالفضل صادقی نژاد آهنگساز، سید محمد میرزمانی تنظیم کننده و حسام الدین سراج به عنوان خواننده حضور دارند.

    در ادامه می توانید قطعه «زم زم عشق» را از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «زم زم عشق»

    قطعه «زم زم عشق» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=157277
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *