×
×

رهبر سابق ارکستر ملی ایران

  • کد نوشته: 15648
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام آبان ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • این کنسرت که به اجرای گزیده ای از آثار حسین علیزاده اختصاص داشت در بخش پایانی شاهد اجرای قطعه ترکمن به رهبری بردیا کیارس و سه تار نوازی علیزاده بود. به گزارش ایلنا، پس از این قطعه حسین علیزاده از صحنه پایین آمد و فرهاد فخرالدینی را که میهمان ویژه ارکستر ملی بود در آغوش […]

  • این کنسرت که به اجرای گزیده ای از آثار حسین علیزاده اختصاص داشت در بخش پایانی شاهد اجرای قطعه ترکمن به رهبری بردیا کیارس و سه تار نوازی علیزاده بود.

    به گزارش ایلنا، پس از این قطعه حسین علیزاده از صحنه پایین آمد و فرهاد فخرالدینی را که میهمان ویژه ارکستر ملی بود در آغوش کشید و پس از لحظاتی این دو هنرمند به روی صحنه رفتند و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.

    علیزاده رو به جمعیت حاضر گفت: هنرمندان موسیقی همیشه و در همه شرایط در کنار یکدیگر بوده اند و ما می خواستیم امشب این موضوع را اثبات کنیم و به شایعاتی که وجود دارد خاتمه بدهیم.

    سپس علیزاده دسته گلی را از سوی خودش و اعضای ارکستر ملی به فرهاد فخرالدینی تقدیم کرد. فخرالدینی نیز ضمن تشکر از این حرکت حسین علیزاده گفت: برخی جریان‌ها قصد دارند ارکستر ملی و ارکستر مهرنوازان را در مقابل یکدیگر قرار دهند در صورتی که اصلا این دو ارکستر در مقابل یکدیگر نیستند.

    رهبر سابق ارکستر ملی ایران در ادامه افزود: من در کنار این عزیزان هستم و از صمیم قلب برای موفقیت این هنرمندان آرزوی موفقیت دارم.
    این سخنان فرهاد فخرالدینی مورد تشویق‌ ممتد حاضران قرار گرفت. در پایان برنامه نیز یک بار دیگر به خواست حسین علیزاده قطعه “دلشدگان” برای حاضران به اجرا درآمد.

    https://musiceiranian.ir/?p=15648
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *