×
×

تجربه جدید در موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 155588
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • نوازنده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار یک آلبوم مستقل با عنوان «برایت شعر خواهم خواند» در حال و هوایی متفاوت خبر داد. بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو با اشاره به فعالیت های اخیر خود در عرصه موسیقی بیان کرد: مشغول برنامه ریزی برای تولید یک آلبوم مستقل هستم که در […]

    تجربه جدید در موسیقی ایرانی
  • نوازنده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار یک آلبوم مستقل با عنوان «برایت شعر خواهم خواند» در حال و هوایی متفاوت خبر داد.

    بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو با اشاره به فعالیت های اخیر خود در عرصه موسیقی بیان کرد: مشغول برنامه ریزی برای تولید یک آلبوم مستقل هستم که در برگیرنده مجموعه آثارم در عرصه تک نوازی پیانوست. این آثار شامل بداهه نوازی ها و یکسری قطعات به آهنگسازی من در چند سال اخیر است که هم اکنون در استودیو «کرگدن» مشغول امور مربوط به میکس و مستر آن هستیم و امیدوارم بعد از اتمام این مرحله آماده ارائه به بازار موسیقی باشد.

    وی ادامه داد: این آلبوم که با نام «برایت شعر خواهم خواند» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار خواهد گرفت، نتیجه بداهه نوازی های من در کنسرت سال ۹۴ تالار رودکی، بداهه نوازی ها در استودیوهای «پاپ» ، «کرگدن» و «صبا» و قطعات ساخته شده ای است که تاکنون در عرصه موسیقی انجام داده ام که این بار تصمیم گرفتم آنها را در قالب یک آلبوم مستقل به مخاطبان ارائه دهم.

    این نوازنده پیانو درباره ویژگی های آلبوم مستقل خود گفت: خیلی از فضاهای این کار بر اساس نگاهی است که طی این چند ساله نسبت به موسیقی ایرانی به ویژه در حوزه نوازندگی پیانو پیدا کردم. این آلبوم به طور حتم مانند شکل مرسوم نوازندگی موسیقی ایرانی روی ساز پیانو نیست بلکه حضور در فضایی است که با داشتن رنگ و بوی ایرانی تلاش کرده تجربه متفاوتی را در این عرصه انجام دهد و امیدوارم بتواند به سهم خود مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

    ابوالقاسم درباره برنامه های آینده آنسامبل «ذاستا» نیز توضیح داد: به غیر از انتشار آلبوم، برنامه های جدیدی را برای این مجموعه در نظر گرفتیم که طی هفته های آینده به صورت قطعی اعلام می شود. البته ما سال گذشته پروژه «چهار فصل باغ ایرانی» را در بنیاد آفرینش هنری نیاوران اجرا کردیم که خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=155588
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *