×
×

اجرا در باربیکن لندن

  • کد نوشته: 155490
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت های تهران کیهان کلهر و «رامبرانت تریو» در حالی با استقبال ۱۰ هزار نفری مخاطبان به پایان رسید که این هنرمند طی روزهای آینده کنسرتی را نیز در لندن برگزار می کند. کیهان کلهر که به تازگی تور «پردگیان باغ سکوت» را در شهرهای مختلف کشورمان به اتمام رسانده بود، روزهای پایانی هفته گذشته […]

    اجرا در باربیکن لندن
  • کنسرت های تهران کیهان کلهر و «رامبرانت تریو» در حالی با استقبال ۱۰ هزار نفری مخاطبان به پایان رسید که این هنرمند طی روزهای آینده کنسرتی را نیز در لندن برگزار می کند.

    کیهان کلهر که به تازگی تور «پردگیان باغ سکوت» را در شهرهای مختلف کشورمان به اتمام رسانده بود، روزهای پایانی هفته گذشته همراه با گروه «رامبرانت» میزبان بیش از ۱۰ هزار مخاطب در تالار وزارت کشور بود.

    کیهان کلهر و «رامبرانت تریو» روز گذشته نیز مهمان سفیر کشور هلند در تهران بودند و طی این دیدار به اجرای قطعاتی مشابه کنسرت تهران پرداختند.

    سفیر هلند در کشورمان در این دیدار ضمن قرائت قطعه شعری از هوشنگ ابتهاج گفت: این مایه افتخار ماست که کیهان کلهر، نوازنده برجسته کمانچه و برنده جایزه گرمی در جمع ما حضور دارد.

    کلهر و رامبرانت تریو بعد از برگزاری کنسرت های هلند، آلمان، بلژیک و ایران روز جمعه هفتم مهر ماه نیز در تالار باربیکن لندن به عنوان یکی از تالارهای معتبر کنسرت دنیا، برنامه ای را اجرا می کنند. این در حالی است که به زودی آلبوم مشترک کلهر و این گروه جَز هلندی نیز توسط موسسه «ساز و آواز» در ایران منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=155490
       
    برچسب ها کیهان کلهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *