×
×

عکسها از ریحانه فرج الهی

  • کد نوشته: 154393
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • تازه‌ترین کنسرت «محمدرضا گلزار» خواننده موسیقی پاپ کشورمان با همراهی گروه ریزار و به همت موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» در حالی برگزار شد که حضور امیرعباس رجبیان (پسر معروف این روزهای فضای مجازی) بر روی صحنه از نکات جالب‌توجه این کنسرت بود و این پسربچه بالاخره به آرزویش برای دیدن محمدرضا گلزار رسید. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکسها از ریحانه فرج الهی
  • کنسرت محمدرضا گلزار

    تازه‌ترین کنسرت «محمدرضا گلزار» خواننده موسیقی پاپ کشورمان با همراهی گروه ریزار و به همت موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» در حالی برگزار شد که حضور امیرعباس رجبیان (پسر معروف این روزهای فضای مجازی) بر روی صحنه از نکات جالب‌توجه این کنسرت بود و این پسربچه بالاخره به آرزویش برای دیدن محمدرضا گلزار رسید.

    ازه‌ترین کنسرت محمدرضا گلزار، شامگاه چهارشنبه ۸ شهریورماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از ماه‌ها دوری از صحنه دیداری دوباره با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.

    علی شقاقی (گیتار باس)، خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، علیرضا الیاسوند (گیتار الکتریک)، ماکان یعقوبی (پرکاشن)، فرزاد قماشچی (درامز)، حسین شریفی (ترومبن)، حسن فراهانی (ترومپت)، سپهر ارشاد (ویلن)، بنیامین بیانی (ساکسوفون) و حامد برادران (رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده قطعات) اعضای گروه ریزار را در این کنسرت تشکیل دادند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=154393
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *