×
×

یک دقیقه سکوت …

  • کد نوشته: 15416
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام مهر ۱۳۹۰
  • ۳ دیدگاه
  • تالار همایش‌های برج میلاد شامگاه ۱۹ مهر ماه فضایی متفاوت را تجربه کرد؛ چرا که این بار انگیزه‌ای قوی‌تر در کنار شنیدن صدای محسن یگانه، علاقه‌مندان موسیقی پاپ را دور هم جمع کرده بود. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طرح همیاری از هنرمندان سرطانی، طی روزهای ۱۹‌، ۲۰ و ۲۱ مهر […]

  • تالار همایش‌های برج میلاد شامگاه ۱۹ مهر ماه فضایی متفاوت را تجربه کرد؛ چرا که این بار انگیزه‌ای قوی‌تر در کنار شنیدن صدای محسن یگانه، علاقه‌مندان موسیقی پاپ را دور هم جمع کرده بود.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طرح همیاری از هنرمندان سرطانی، طی روزهای ۱۹‌، ۲۰ و ۲۱ مهر ماه با اجرای سه خواننده‌ی موسیقی پاپ در ساختمان برج میلاد آغاز شده است و شامگاه گذشته ـ سه شنبه ـ‌ محسن یگانه در حمایت از بیماران نیازمند آواز خواند.

    اجرای این مراسم را بهمن هاشمی ‌- مجری تلویزیون- برعهده داشت. او در ابتدا از حاضران در سالن خواست برای طلب سلامتی مجید بهرامی‌ و سایر هنرمندان سرطانی از خدا، یک دقیقه بایستند و سکوت کنند.

    در ادامه مینا علیزاده دختری که عکس وی روی پوستر‌های این مراسم نقش بسته بود با گلی سمبلیک به روی سن آمد و بهمن هاشمی از حاضران خواست که این گل را در جهت حمایت از هنرمندان سرطانی خریداری کنند.

    به گزارش ایسنا، در این مراسم روی تمام صندلی‌های برج میلاد پاکتی سفید همراه با کارتی حاوی دعوت شرکت کنندگان به حضور در مراسم گلریزان، قرار گرفته بود که بهمن هاشمی از حاضران خواست با قرار دادن مبالغ موردنظر خود در این پاکت‌ها؛ به هنرمندان سرطانی کمک کنند.

    مراسم با نمایش فیلمی از مجید بهرامی برای حاضران آغاز شد و بخشی از فیلم‌هایی که او به ایفای نقش در آنها پرداخته بود از جمله «گیلانه» به روی پرده رفت. دیدار پرویز پرستویی با این بازیگر سینما و تئاتر که هم اینک به دلیل رنج بردن از بیماری سرطان در بستر بیماری است و به مبلغی بالا برای درمان نیاز دارد از دیگر بخش‌های این فیلم بود.

    محسن یگانه نیز در سخنانی پیش از اجرای کنسرتش خاطرنشان کرد: امشب تغییرات جزئی در نوع آهنگ‌ها اعمال کرده‌ایم تا کمی متفاوت‌تر از شب‌های گذشته باشد؛ البته زیاد وقت تمرین نداشتیم.

    او در این مراسم برخی از آهنگ‌های خود را که تا به حال اجرای زنده نداشته برای حاضران خواند.

    نخستین آهنگی که محسن یگانه به اجرای آن پرداخت «فداکاری» بود و پس از آن آهنگ‌هایی چون «آدما کلا دو دسته‌اند»‌، «رگ خواب»‌،‌ «نباشی»‌، «سکوت»،‌ «آسمان همیشه ابری نیست» و «سر از کار چشمات» را اجرا کرد.

    یگانه همچنین از برگزاری کنسرتش در آینده‌ای نزدیک در کرج خبر داد.

    به گزارش ایسنا، سالن همایش‌های برج میلاد شامگاه گذشته مملو از جمعیت بود و مهرداد اولادی ـ بازیکن فوتبال ـ نیز از جمله افراد حاضر در سالن بود.

    این مراسم به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه فرهنگی هنری توسعه هنرهای معاصر و اکسیر نوین برپا شده است و شامگاه ۲۰ مهر ماه رضا صادقی و ۲۱ مهر ماه بنیامین بهادری اجرا دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=15416
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *