×
×

تولید اثر مشترک یک خواننده و مداح

  • کد نوشته: 154057
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • محسن توسلی خواننده با همراهی نریمان پناهی قطعه ای را با موضوع مدافعان حرم و مساله مقاومت تولید کرده‌اند. محسن توسلی خواننده که بیشتر در زمینه موسیقی انقلابی فعالیت دارد به خبرنگار مهر گفت: به تازگی با کمک تعدادی از دوستان کاری را به مناسبت تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس تولید کرده ایم […]

    تولید اثر مشترک یک خواننده و مداح
  • محسن توسلی خواننده با همراهی نریمان پناهی قطعه ای را با موضوع مدافعان حرم و مساله مقاومت تولید کرده‌اند.

    محسن توسلی خواننده که بیشتر در زمینه موسیقی انقلابی فعالیت دارد به خبرنگار مهر گفت: به تازگی با کمک تعدادی از دوستان کاری را به مناسبت تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس تولید کرده ایم که در آن بنده و نریمان پناهی از مداحان کشورمان به عنوان خواننده حضور داریم.

    وی ادامه داد: در این اثر که ضبط آن به تازگی به اتمام رسیده قاسم صرافان شاعر، بنده به عنوان آهنگساز و امید رهبران به عنوان تنظیم کننده حضور داریم. فضای محتوایی اثر هم با توجه به سابقه آقای پناهی در دوران دفاع مقدس مبتنی بر نوحه های نوستالژیکی است که تاکنون از وی درباره شخصیت والای حضرت سیدالشهدا (ع) شنیده ایم.

    توسلی گفت: این روزها به قصد زیارت حرم حضرت زینب (س) در سوریه هستم اما به محض بازگشت به کشورمان کارهای مربوط به آماده سازی و تولید یک موزیک ویدیو را آغاز می کنیم و این برای من باعث افتخار و خوشحالی است که در ایام منتهی به عزاداری حضرت سیدالشهدا و هفته دفاع مقدس چنین کاری با همکاری نریمان پناهی عزیز تولید می شود. کما اینکه ایشان نیز از فضای کار بسیار راضی بود و از این ترکیب به عنوان تجربه ای ارزشمند یاد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=154057
       
    برچسب ها محسن توسلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *