×
×

با اجرای سمفونی «حماسه و اقتدار» مجید انتظامی

  • کد نوشته: 153887
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • سمفونی «حماسه و اقتدار» ساخته مجید انتظامی و سوئیت سمفونی «افلاکیان» به آهنگسازی مسعود پیروی ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود. سوئیت سمفونی «افلاکیان» به آهنگسازی مسعود پیروی و سمفونی «حماسه و اقتدار» ساخته مجید انتظامی، ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه به همت ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه علمی […]

    با اجرای سمفونی «حماسه و اقتدار» مجید انتظامی
  • مجید انتظامی

    مجید انتظامی

    سمفونی «حماسه و اقتدار» ساخته مجید انتظامی و سوئیت سمفونی «افلاکیان» به آهنگسازی مسعود پیروی ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود.

    سوئیت سمفونی «افلاکیان» به آهنگسازی مسعود پیروی و سمفونی «حماسه و اقتدار» ساخته مجید انتظامی، ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه به همت ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی و اجرا می‌شود.

    ‌مسعود ‌پیروی سازنده سوئیت سمفونی «افلاکیان» درباره این اثر گفت: سوئیت سمفونی «افلاکیان» اثری در پنج موومان با نام های «مارش»، «سوگ» ، «وصال» و قطعه های با کلام «یاد یاران» و «مرد عاشق» به خوانندگی محمد کرد است که محتوای آن روایت رفتن، جنگ و برگشتن است و من سعی کردم در نوشتن هر موومان از نشانه های صوتی و موسیقایی استفاده کنم که تداعی کننده این سیر باشد.

    ‌سوسن تقی پور رئیس دانشگاه علمی- کاربردی واحد ۴۶ نیز درباره جزئیات اجرای پیش رو گفت: از آنجایی که همیشه دغدغه ام ایجاد کارآفرینی برای دانشجویان بوده، با شناختی که از ظرفیت های موزه دفاع مقدس پیدا کردم جلساتی را با سردار خضایی مدیر باغ موزه دفاع مقدس برگزار کرده که طی آن تفاهم نامه ای جهت ساخت این سوئیت سمفونی منعقد شد. به این ترتیب تمامی حقوق معنوی این کار متعلق به باغ موزه دفاع مقدس خواهد بود.

    وی ادامه داد: سوئیت سمفونی «افلاکیان» به آهنگسازی مسعود پیروی روزهای ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی در باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه مندان موسیقی است. البته در کنار اجرای اثر «افلاکیان»، سمفونی «حماسه و اقتدار» استاد مجید انتظامی نیز اجرا خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=153887
       
    برچسب ها انتظامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *