×
×

با صدای احسان کرمی

  • کد نوشته: 153834
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه نوشه بعد از چهار اجرا با صدای احسان کرمی، این بار، ۱۱ شهریور در تالار وحدت با مدیریت شرکت فروغ فلق روی صحنه می‌رود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه نوشه در تازه‌ترین برنامه خود، ۱۱ شهریور در تالار وحدت اجرا می کند. نیوشا بریمانی، سرپرست گروه درباره نام نوشه گفت: «نوشه به معنای جاوید […]

    با صدای احسان کرمی
  • گروه نوشه بعد از چهار اجرا با صدای احسان کرمی، این بار، ۱۱ شهریور در تالار وحدت با مدیریت شرکت فروغ فلق روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه نوشه در تازه‌ترین برنامه خود، ۱۱ شهریور در تالار وحدت اجرا می کند. نیوشا بریمانی، سرپرست گروه درباره نام نوشه گفت: «نوشه به معنای جاوید و درخشان است و بیشتر نوازندگان گروه را خانم‌های فعال و موفق حوزه موسیقی تشکیل داده‌اند.»

    هدف گروه توشه از بازخوانی قطعات قدیمی در این اجرا برای این است که مردم با این قطعات خاطره دارند و اجرای قطعات نوستالژیک به اضافه تنظیمی جدید با سازهای تلفیقی، حال و هوایی تازه برایشان ایجاد می‌کند.

    در این اجرا، آثاری از آهنگسازان بنام ازجمله انوشیروان روحانی، همایون خرم، جواد لشکری، علی تجویدی، واروژان با اشعاری از ایرج جنتی عطایی، معینی کرمانشاهی، بیژن ترقی و تورج نگهبان نواخته می‌شود.

    گروه نوشه، آلبومی با فضایی الکترونیک با صدای احسان کرمی و با همراهی سازهای آکوستیک و محوریت ساز کمانچه تولید کرده است که تهیه‌کنندگی آن را پرهام صوفی برعهده داشته است و آذر یا دی‌ امسال منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=153834
       
    برچسب ها احسان کرمی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *