×
×

با حضور اهالی موسیقی

  • کد نوشته: 15335
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۹۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، در این مراسم که در حیاط مجموعه تالار وحدت برگزار شد حمیدرضا نوربخش در حضور اهالی موسیقی، ناشران موسیقی و اصحاب رسانه به عنوان مدیرعامل خانه موسیقی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در ابتدای صحبت های خود ضمن خوشامد گویی به همه حاضران گفت: دوازدهمین جشن خانه موسیقی […]

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، در این مراسم که در حیاط مجموعه تالار وحدت برگزار شد حمیدرضا نوربخش در حضور اهالی موسیقی، ناشران موسیقی و اصحاب رسانه به عنوان مدیرعامل خانه موسیقی به ایراد سخنرانی پرداخت.

    وی در ابتدای صحبت های خود ضمن خوشامد گویی به همه حاضران گفت: دوازدهمین جشن خانه موسیقی از امشب با عنوان شب استاد محمد نوری و با برگزاری کنسرت ارکستر ایرانی به رهبری محمد سریر در تالار وحدت آغاز می شود.

    مدیرعامل خانه موسیقی در ادامه افزود: امسال خانه موسیقی در حالی دوازدهمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد که بیش از ۱۱ هزار عضو دارد و با همه چالش ها و فراز و نشیب هایش در جایگاه مستحکمی ایستاده و می تواند خانواده موسیقی را سرپرستی کند و برای اهالی موسیقی جایگاه قابل اتکایی باشد.

    وی همچنین تصریح کرد: امسال نسبت به سال های گذشته جشن خانه موسیقی به طور گسترده تری برگزار می شود و به اتفاق دوستان تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه موسیقی نیز در کنار این جشن در تالار وحدت برگزار شود. متاسفانه این تصمیم کمی دیر گرفته شد اما با این وجود دوستان ناشر و دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه آنچنان با عشق و علاقه در این مدت فعالیت کردند که امروز ما شاهد افتتاح آن هستیم.
    نوربخش ادامه داد: از آقای پارسایی مدیرعامل بنیاد رودکی که از ابتدای مقدمات جشن امسال دوستانه در کنار ما بوده و ما را در این زمینه یاری کرده است تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از منوچهر آزادی و دیگر دوستانی که در برگزاری این نمایشگاه نقش موثری داشتند کمال تشکر را دارم.

    در ادامه برنامه نیز داوود گنجه ای در میان تشویق های حاضران روبان نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری را قیچی زد تا این نمایشگاه به طور رسمی فعالیت خود را از ساعت ۱۱ امروز آغاز کند. پس از این مراسم اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی از بخش های مختلف این نمایشگاه دیدن کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=15335
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *