×
×

از طریق سایت «بیپ تونز»

  • کد نوشته: 153145
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • «یادم تو را فراموش» چهارمین آلبوم «مازیار فلاحی» هنرمند مطرح موسیقی پاپ ایران به زودی وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.
    +مخاطبان موسیقی با خرید نسخه اصلی و یا دانلود قانونی «یادم تو را فراموش» از سایت‌های معتبر به بهبود و پیشرفت کار هنرمندان کشورمان کمک می کنند

    از طریق سایت «بیپ تونز»
  • «یادم تو را فراموش» چهارمین آلبوم «مازیار فلاحی» هنرمند مطرح موسیقی پاپ ایران به زودی وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

    مازیار فلاحی با آلبوم «قلب یخی» که موسیقی تیتراژ سریال «قلب یخی» هم در آن بود به شهرت رسید، پس از آن دو آلبوم «لعنت به من» و «ماه هفتم» را نیز منتشر کرد و هم اکنون جدیدترین آلبوم این خواننده با عنوان «یادم تو را فراموش» در سایت بیپ‌تونز به پیش فروش رسیده و از هفته آینده به صورت رسمی فروش آن توسط «آوای فروهر» آغاز خواهد شد.

    آلبوم «یاد تو را فراموش» دوازده قطعه به نام های «استرس»، «دیوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «ای جونم»، «طهرون»، «دلم تنگه»، «دست بزن»، «ناردون»، «حواست به منه (ریمیکس)» و «یادم تو را فراموش» دارد که هم اکنون می توان از طریق بیپ تونز پیش خرید کرد، آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده مازیار فلاحی بوده و تنها دو قطعه را رامین عبدالهی و امیر جمال فرد آهنگسازی کرده‌اند. تنظیم قطعات نیز بر عهده امیر جمال فرد، نوید اسکندر و مازیار فلاحی بوده است. همچنین در این اثر از سروده‌های حسین عبدالهی، علی ثابت قدم، نیما ایمانی، فرناز عباسی و مازیار فلاحی استفاده شده و میکس و مستر قطعات نیز توسط امیر جمالفرد انجام شده است.

    مخاطبان موسیقی با خرید نسخه اصلی و یا دانلود قانونی «یادم تو را فراموش» از سایت‌های معتبر به بهبود و پیشرفت کار هنرمندان کشورمان کمک می کنند، علاقمندان برای خرید نسخه دیجیتال این اثر به سایت «beeptunes.com بیپ‌تونز» مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=153145
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *