×
×

یازدهم شهریورماه

  • کد نوشته: 152950
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه «نوشه» به خوانندگی «احسان کرمی»، ۱۱ شهریورماه، در تالار وحدت تهران برگزار می شود. گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی، ۱۱ شهریور ۹۶ ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای قطعاتی خاطره انگیز در تالار وحدت به روی سن می رود. آخرین کنسرت گروه نوشه و احسان کرمی سال گذشته در برج […]

    یازدهم شهریورماه
  • کنسرت گروه «نوشه» به خوانندگی «احسان کرمی»، ۱۱ شهریورماه، در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

    گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی، ۱۱ شهریور ۹۶ ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای قطعاتی خاطره انگیز در تالار وحدت به روی سن می رود.

    آخرین کنسرت گروه نوشه و احسان کرمی سال گذشته در برج آزادی تهران برگزار گردید که با استقبال گسترده مخاطبین چندین سانس تمدید شد. احسان کرمی که اخیرا در برنامه خندوانه و نمایش آینه های روبرو حضور داشت، این بار با کنسرتی به تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق در تالار وحدت میزبان مخاطبین خود است.

    نیوشا بریمانی در گروه نوشه سرپرست و نوازنده کمانچه می باشد و مهرناز دبیرزاده نوازنده تمبک، عسل ملک زاده نوازنده دف و دایره، غزل مهدوی نوازنده پیانو، مینو قاسم پور نوازنده قانون، نیلوفر ابراهیمی نوازنده فلوت، سامان بهشتی نوازنده درامز، کیوان فرشیدنیا نوازنده گیتار باس و رضا علی لمعانی نوازنده گیتار نیز در این کنسرت اعضای گروه نوشه را تشکیل می دهند.

    بلیت های این برنامه هم اکنون در سایت ایران کنسرت به فروش می رسد.

    https://musiceiranian.ir/?p=152950
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *