×
×

محسن آقایی خبر داد:

  • کد نوشته: 150186
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۴ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر گروه موسیقی «آوای موج» از برگزاری کنسرت جدید این گروه در تالار وحدت و ضبط آلبوم «بوگولوم» در آینده خبر داد. محسن آقایی – مدیر گروه «آوای موج» – در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های آینده این گروه اظهار کرد: «آوای موج» یک گروه موسیقی نواحی است که از شروع  فعالیتش، محوریت خود را […]

    محسن آقایی خبر داد:
  • مدیر گروه موسیقی «آوای موج» از برگزاری کنسرت جدید این گروه در تالار وحدت و ضبط آلبوم «بوگولوم» در آینده خبر داد.

    محسن آقایی – مدیر گروه «آوای موج» – در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های آینده این گروه اظهار کرد: «آوای موج» یک گروه موسیقی نواحی است که از شروع  فعالیتش، محوریت خود را روی ثبت و حفظ آثار موسیقی محلی حاشیه خلیج فارس گذاشته است و با تلفیق سازها و تنظیم جدید آواها و ملودی‌های بومی منطقه خود تلاش کرده، این موسیقی را زنده نگه دارد. به همین دلیل، در حال جمع‌آوری تک‌تک ترانه‌ها، ملودی‌ها و مراسم بومی هستیم، تا کنون بسیاری از آن‌ها با کیفیت قابل قبول در محافل عمومی شنیده نشده‌اند.

    او درباره آلبوم جدید این گروه توضیح داد: آلبوم صوتی «بوگولوم» کاری تلفیقی از موسیقی بوشهر و بندرعباس است که ضبط آن از اول ماه محرم آغاز می‌شود.

    مدیر گروه موسیقی «آوای موج» با بیان این‌که برای امسال اجرای شش کنسرت برنامه‌ریزی شده است، گفت: اولین کنسرت  اردیبهشت‌ماه در برج آزادی برگزار شد. کنسرت‌ بعدی ۱۹ مردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. در همین ماه، کنسرتی را هم در شیراز برگزار می‌کنیم. برای نیمه دوم سال نیز سه کنسرت پیش‌بینی شده که تاریخ دقیق آن‌ها را در آینده اعلام می‌کنیم.

    آقایی با اشاره به این‌که قطعات بندری، فولکلور هستند، بیان کرد: در کنسرت‌های پیش رو، قطعه جدید و شاد «یار بالا» رونمایی می‌شود. همچنین قطعات «رویا»، «مجنون»، «چوپی»، «نوبان»، «خیامی» و «چهار دستمال» آماده ارائه شده‌اند. در تنظیم قطعات کنسرت تالار وحدت، چند قطعه با همراهی پیشکسوت صدای جنوب کشور، محمود جهان، اجرا می‌شود.

    او همچنین افزود: براساس سیاست‌های کلی این گروه و برنامه‌ریزی‌های تعیین‌شده، بعد از کنسرت برج آزادی تهران، همکاری ما با خواننده قبلی تمام شد و کار را با یک خواننده دیگر ادامه می‌دهیم.

    مدیر گروه «آوای موج» با بیان این‌که خواننده جدید این گروه را در کنسرتی که ۱۹ مردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود، معرفی می‌کنیم، گفت: او یکی از خواننده‌های مسلط و محبوب بوشهری است که با اضافه کردن رنگ و بوی گویش اصیل بوشهری در شروع همکاری‌اش با این گروه، روح تازه‌ای به قطعات «آوای موج» داده است.

    در گروه موسیقی «آوای موج» محسن آقایی – مدیر گروه -، محمود جهان و عیسی سلیمیان – خوانندگان -، علیرضا فرحی، سیاوش مهیمنیان آزاد، سهند امامزاده، فرهاد گلگون، مهدی گلستان، امین باسره، رضا جاسمیان، مسعود چاپی، محسن کیهان نژاد – نوازندگان -، هادی منوچهری – حرکات آیینی -، علی احمدی و قاسم فاله – آهنگسازان -، احسان میرضیایی – مدیر اجرایی -، بهروز فرح شیرازی – روابط عمومی -، زهرا همتی – تهیه‌کننده -، یاسمن کلهر – مسئول هماهنگی – هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=150186
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *