×
×

ویدئو؛

  • کد نوشته: 149913
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • عمل جراحی «بهنام صفوی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، زیر نظر «پروفسور سمیعی» با موفقیت انجام گرفت. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «بهنام صفوی» که حدود دو سال پیش، دچار عارضه ای در مغز شده بود و مدتی را به گذراندن مراحل مختلف درمانی مشغول بود، پس از دریافت بهبودی نسبی، […]

    ویدئو؛
  • کنسرت بهنام صفوی

    عمل جراحی «بهنام صفوی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، زیر نظر «پروفسور سمیعی» با موفقیت انجام گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «بهنام صفوی» که حدود دو سال پیش، دچار عارضه ای در مغز شده بود و مدتی را به گذراندن مراحل مختلف درمانی مشغول بود، پس از دریافت بهبودی نسبی، به روی صحنه بازگشته و هواداران خود را خوشحال ساخت.

    اما این وضعیت پس از مدتی مجددا دچار نوساناتی شده و صفوی تحت تأثیر شدت یافتن این بیماری، به پیگیری و عمل جراحی مجدد نیاز پیدا کرده و جهت انجام این عمل جراحی راهی آلمان شد.

    این خواننده پس از سپری کردن یک پروسه ۵ ساعته عمل جراحی، روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ماه، بعد از پنج روز بستری بودن در بخش مراقبت‌های ویژه، به بخش منتقل شد و پس از آن به فیزیوتراپی پرداخت. سطح هوشیاری صفوی در آن روزها مساعد بوده و حتی می‌توانسته به صورت معمول و تحت نظر پزشک تغذیه کند.

    «بهنام صفوی»، در تاریخ ۲۴ تیر ماه سال جاری، طی انتشار ویدئویی در کشور آلمان، ترخیص از بیمارستان INI آلمان و بهبودی وضعیت خود را خبر داده و بی شک مخاطبان و علاقمندان نگرانش را شاد کرد. او در این ویدئو به کادر مجرب پزشکی و اشراف پروفسور «مجید سمیعی» در این امر اشاره کرده و همچنین از هموطنان و دوستداران خود برای دعاهای خیرشان، تشکر و قدردانی صمیمانه کرد.

    شایان ذکر است که «بهنام صفوی»، از دو سال پیش تومور مغزی داشته است که بیماری او به مرحله پیشرفته رسید و به همین خاطر پزشکان تشخیص دادند برای درمان این خواننده، دست به عمل جراحی بزنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=149913
       
    برچسب ها بهنام صفوی صفوی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *