×
×

اثری از «فرشید اعرابی» توسط شرکت «نوخسروانی باربد»

  • کد نوشته: 148631
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «مرگ خاموش»، اثری از «فرشید اعرابی»، از سوی شرکت «نوخسروانی باربد» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا بصورت قانونی و آنلاین، از سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «مرگ خاموش» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از «فرشید اعرابی» توسط شرکت «نوخسروانی باربد»
  • آلبوم موسیقی «مرگ خاموش»، اثری از «فرشید اعرابی»، از سوی شرکت «نوخسروانی باربد» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا بصورت قانونی و آنلاین، از سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «مرگ خاموش»، در سبک متال و شامل ۹ قطعهء «رها کن»، «ساز کهنه»، «باز غروب و خستگی»، «مرگ خاموش»، «کره خاکی»، «بغض شب»، «ماه شرمسار»، «شب زده» و «به رقص آ» می باشد که بر اشعاری از «مولانا»، «عباس روشن‌زاده» و «محمد مفتاحی» به اجرا در آمده است.

    در این آلبوم «فرشید اعرابی» علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی گیتار الکتریک را نیز انجام داده است. او می‌گوید: «در این اثر، ژانر همیشگی را با ایده‌هایی تازه دنبال کرده‌ایم و قطعه ۹ آن، به دلیل تلفیق موسیقی ایرانی با متال به نوعی سورپرایز آلبوم محسوب می‌شود.».

    «فرشید اعرابی» از هنرمندان قدیمی و یکی از اولین موزیسن‌های حرفه‌ای راک و متال فارسی است. اعرابی معلم بسیاری از هنرمندان موسیقی راک از جمله «رضا یزدانی» بوده است و اشخاص زیادی هنر خود را مدیون این هنرمند می‌دانند. پیش از این آلبوم‌های «پنهان»، «سکوت راوی» و «به رنگ شب» از وی منتشر شده است و بعد از فاصله‌ای نسبتا طولانی، آلبوم «مرگ خاموش» که زمان زیادی برای مراحل مختلف تولید آن صرف شده، به عنوان چهارمین اثر «فرشید اعرابی» منتشر می‌شود.

    هادی کیانی (کیبورد و صدابردار)، نیما نواپور (درامز) و محمد نیک (گیتارباس)، در این آلبوم با اعرابی همکاری داشته اند. همچنین «نیما نوا پور»، «محمد نیک»، «آوا اعرابی»، «وحید سلیمانی‌نژاد» و «افشین علوی»، دیگر نوازندگانی هستند که در «مرگ خاموش» به هنرنمایی پرداخته اند. از نکات قابل توجه این آلبوم حضور یک خواننده سنتی در کنار اعرابی به عنوان خواننده مهمان می‌باشد. «علی مؤمنیان» که یک خواننده و مدرس آواز ایرانی است، پیش از این، فعالیت رسمی در خارج از حوزه موسیقی ایرانی نداشته و حضورش در یک آلبوم متال قابل توجه است. آلبوم به لحاظ صدابراری از کیفیت بالایی برخوردار است و این موضوع به تاثیرگذاری بیشتر موسیقی پرانرژی متال کمک شایانی می‌کند.

    علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال «مرگ خاموش» به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا از طریق «بیپ تونز»، اقدام به خرید و دانلود قانونی این اثر نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=148631
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *