×
×

به همراه گروه مولوی

  • کد نوشته: 1480
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۶ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • کنسرت شهرام ناظری برای نخستین بار به همراه گروه مولوی در هتل داریوش جزیره کیش با هدف توسعه صنعت گردشگری این جزیره برگزار شد. در این کنسرت که از چهارم خردادماه جاری آغاز شده است، شهرام ناظری گلچینی از قطعات اجرا شده قبلی خود را اجرا می کند. این برنامه که کنسرت موسیقی ملی و […]

  • کنسرت شهرام ناظری برای نخستین بار به همراه گروه مولوی در هتل داریوش جزیره کیش با هدف توسعه صنعت گردشگری این جزیره برگزار شد.

    در این کنسرت که از چهارم خردادماه جاری آغاز شده است، شهرام ناظری گلچینی از قطعات اجرا شده قبلی خود را اجرا می کند.
    این برنامه که کنسرت موسیقی ملی و سنتی ایران است،‌ در حاشیه خلیج فارس و با عنوان گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس امشب و فردا شب پنجم و ششم خردادماه نیز اجرا می شود.
    “داود فرزانه” کارشناس حوزه گردشگری درخصوص برگزاری این کنسرت به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری چنین کنسرت هایی در رونق گردشگری جزیره کیش بسیار تاثیرگذار است.
    وی با بیان اینکه حضور گردشگر در ایران نشانگر وجود امنیت در سراسر کشور است، اظهار داشت: برای نشان دادن این امنیت به جهانیان می توان از طریق توسعه صنعت گردشگری در یک عزم ملی به نتایج قابل قبولی دست یافت.
    فرزانه، آینده گردشگری ایران را بسیار روشن پیش بینی کرد و افزود: با توجه به عزم ایجاد شده در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مشکلات موجود در این حوزه در حال مرتفع شدن است.
    وی با بیان اینکه جزیره کیش از لحاظ گردشگری و سیاحت از دیگر نقاط ایران متمایز است و ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگران خارجی دارد، اظهار داشت: قابلیت‌های گردشگری جزیره کیش همچون سواحل، دریا، اقلیم مساعد و امکانات اقامتی مناسب آن می تواند جایگزینی مناسب برای کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.
    به گفته فرزانه، جزیره کیش به واسطه شرایط خاص خود می‌تواند بعنوان یک فرصت مناسب برای توسعه توریسم دریایی ـ ورزشی و با هدف جذب گردشگران و علاقمندان به این ورزش از سراسر جهان به ویژه در فصل تعطیلی مورد توجه باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1480
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *