×
×

خبر خوب برای هنرمندان موسیقی

  • کد نوشته: 14791
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۲۶ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۷ دیدگاه
  • افراد حقیقی از این پس می‌توانند آثار موسیقایی خود را به طور مستقل و بدون واسطه شرکت‌های رسمی برای دریافت مجوز به دفتر موسیقی ارائه کنند

  • مدیرکل دفتر موسیقی اعلام کرد: افراد حقیقی از این پس می‌توانند آثار موسیقایی خود را به طور مستقل و بدون واسطه شرکت‌های رسمی برای دریافت مجوز به دفتر موسیقی ارائه کنند.

    سیدمحمد میرزمانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: تا پیش از این برای گرفتن مجوز آثار صوتی می‌بایست این آثار از سوی شرکت‌ها به دفتر موسیقی ارائه می‌شد که این رویه مشکلات و مسائلی را برای هنرمندان موسیقی به همراه داشت.

    مدیرکل دفتر موسیقی افزود: به منظور حل این مشکلات  طرحی در شورای تخصصی موسیقی پاپ مصوب شد که طی آن افراد حقیقی و هنرمندان صاحب اثر، می‌توانند آثارشان را برای بررسی و دریافت مجوز به صورت حضوری به دفتر موسیقی ارائه کنند.

    میرزمانی همچنین تصریح کرد: افراد حقیقی همچنین می توانند پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی، آثارشان را برای انتشار به شرکت‌ها ارائه کنند و دیگر شاهد بروز برخی مشکلات در این زمینه نباشند.
    وی درباره دلایل تصویب این طرح در شواری تخصصی موسیقی پاپ گفت: سیمون آیوازیان، محمد سریر، علی تفرشی، کیوان کیارس و علی بکان اعضای این شورای را تشکیل می‌دهند و از آنجا که این مشکل بیشتر در حوزه موسیقی پاپ اتفاق می‌افتاد از سوی شواری تخصصی موسیقی پاپ مطرح شد و به تصویب رسید.

    https://musiceiranian.ir/?p=14791
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *