×
×

به‌علت خونریزی معده

  • کد نوشته: 147779
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • «مجید انتظامی» آهنگساز، مدرس موسیقی و نوازنده آبوا و همچنین فرزند عزت‌الله انتظامی – بازیگر سینما – شب گذشته (دوشنبه ۱۲ تیر) در پی خونریزی معده در بیمارستان بستری شد.
    +انتظامی از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۹ است

    به‌علت خونریزی معده
  • مجید انتظامی

    مجید انتظامی

    «مجید انتظامی» آهنگساز، مدرس موسیقی و نوازنده آبوا و همچنین فرزند عزت‌الله انتظامی – بازیگر سینما – شب گذشته (دوشنبه ۱۲ تیر) در پی خونریزی معده در بیمارستان بستری شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مجید انتظامی، آهنگساز، نوازنده اُبوا، مدرس موسیقی و از آهنگسازان برجسته سینمای ایران، روز گذشته، دوشنبه ۱۲ تیر در پی خونریزی معده روانه بیمارستان شد.

    او که شب گذشته را در بیمارستان فرمانیه سپری کرده و امروز به منزل بازگشته بود، برای پیگیری جواب آزمایش‌هایش دوباره به بیمارستان رفت و بنابر نظر دکترها بابک صدیقی و علی‌اکبر شکفته که مراحل درمان او را پیگیری می‌کنند، بار دیگر بستری شد.

    مجید انتظامی از دهه ۱۳۵۰ برای بیش از ۸۰ اثر سینمایی موسیقی متن نوشته است و با دریافت چهار سیمرغ بلورین برای فیلم‌های «بای سیکل ران»، «روز واقعه»، «آژانس شیشه‌ای» و «دیوانه‌ای از قفس پرید» به همراه حسین علیزاده و محمدرضا علیقلی بیشترین جوایز را از جشنواره فیلم فجر گرفته است.

    انتظامی از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۹ است.

    https://musiceiranian.ir/?p=147779
       
    برچسب ها مجید انتظامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *