×
×

یادداشت محمدرضا هدایتی در مورد آلبوم جدیدش

  • کد نوشته: 14682
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۱۱ دیدگاه
  • محمد رضا هدایتی با ارسال یادداشتی به موسیقی ایرانیان درباره همکاری مشترک موسیقایی اش با برزو ارجمند توضیحاتی ارائه کرد

  • موسیقی ایرانیان – محمدرضا هدایتی: چندی پیش خبری اعلام شد که بنده مشغول جمع آوری آلبوم مشترکی با دوست عزیز و هنرمندم برزو ارجمند هستم.

    این خبر طبق رسم معمول بدون هیچ‌گونه تحقیق و کسب اطمینان از صحت و سقم به سرعت توسط خبرگزاری ها منتشر شد. به دلیل سوالات زیاد دوستان عزیز لازم دیدم توضیح مختصری به عرض برسانم. پس از انتشار آلبوم اولم در سال ۸۶ با تحقیق و مشورت بسیار و دقت و حساسیت بالا از حدود یکسال پیش در محل موسسه (ترانه سمان) مشغول به جمع آوری آلبومی به آهنگسازی دوست با ذوق و عزیزم رشید رفیعی هستم. تقریبا در همین مدت برزو هم با رشید رفیعی در حال جمع آوری آلبومی مجزا برای موسسه (ترانه سمان) است، اما اجرای مشترکی در هیچ کدام از این دو آلبوم برای ما در نظر گرفته نشده و اساسا فضای البومها بسیار با هم متفاوت هستند. البته من و برزو در حال تمرین برای کنسرت مشترکی هستیم که از بهمن ماه قرار است در اکثر شهرهای ایران اجرا شود، اما باز هم تاکید میکنم که قرار نیست آلبومی با صدای مشترک من و برزو به بازار بیاید.
    به هر حال آلبوم من به اسم «ماه میخنده» در فضایی بسیار مدرن و امروزی، با تلاش زیاد و کار کارگاهی طولانی برای نسل جوان کشورم آماده و در حال گذراندن مراحل کسب مجوز از ارشاد است و به امید خدا تا اواسط آبانماه به دست علاقه مندان خواهد رسید. قطعه‌ای از این آلبوم را در ادامه می‌توانید دانلود کنید.

    دانلود قطعه‌ی دلگیرم از سایت موسیقی ایرانیان

    توضیح سایت موسیقی ایرانیان در مورد نوشته‌ی محمدرضا هدایتی:

    مخاطبین چندساله‌ی سایت موسیقی ایرانیان می‌دانند که این رسانه چقدر به موثق بودن و معتبر بودن اخباری که به مخاطبین ارائه می‌کند دقت می‌کند و کمتر پیش آمده خبری به گزارش خبرنگاران این مجموعه منتشر شود و بعدا معلوم شود غیرواقعی است.

    در مورد این مسئله و مسائلی از این دست هم به آقای هدایتی و هم به کاربرین عزیز برای چندمین بار یادآوری می‌کنیم که مسئولیت گفته‌های هر فردی خود آن شخص می‌باشد و نه رسانه‌ی منتشرکننده‌ی گفته‌های آن شخص!

    این که گفته‌های فرزاد جلالی تهیه کننده‌ی آلبوم در مطلب «آلبوم مشترک محمدرضا هدایتی و برزو ارجمند منتشر می‌شود» خلاف واقعیت می‌باشد، مقصر خبرنگار و یا سایت موسیقی ایرانیان نیست، بلکه این سایت گفته‌های شخصیت‌ها و افراد را صرفا نقل کرده است که بدیهی هست که مسئولیت هر سخنی گوینده‌اش است نه نقل‌کننده‌اش!

    https://musiceiranian.ir/?p=14682
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *