×
×

جمشیدی: آیا تبلیغات محیطی فقط برای موسیقی ممنوع است؟!

  • کد نوشته: 14616
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • فاضل جمشیدی از محدودیت تبلیغات محیطی هنرمندان عرصه موسیقی گلایه کرد و خواستار مناظره‌ با مسوولان مرتبط شد. این خواننده در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اظهار گله‌مندی از مرکز موسیقی و مسئولان شهرداری تهران بیان کرد: این روزها در خیابان با بنرهای تبلیغاتی شرکت‌های تجاری مواجه شدم که البته […]

  • فاضل جمشیدی از محدودیت تبلیغات محیطی هنرمندان عرصه موسیقی گلایه کرد و خواستار مناظره‌ با مسوولان مرتبط شد.

    این خواننده در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اظهار گله‌مندی از مرکز موسیقی و مسئولان شهرداری تهران بیان کرد: این روزها در خیابان با بنرهای تبلیغاتی شرکت‌های تجاری مواجه شدم که البته همه سطح شهر را پر کرده‌اند. می‌خواهم بپرسم تبلیغات محیطی فقط برای موسیقی ممنوع است؟!

    او ادامه داد: مردم ۳۰ سال است با فرهنگ و هنر این کشور زندگی کرده‌اند. آیا زمانی که تلویزیون دو کانال بیشتر نداشت،‌هنرمندان با نغمه سازشان زیبایی را به این مردم هدیه ندادند؟!آن زمانی که ماهواره‌ای در کار نبود و انواع اقسام موسیقی‌ها پخش نمی‌شد چه کسی مردم را آرام می‌کرد؟ مردم، نغمه ساز چه کسانی را دوست داشتند.

    فاضل جمشیدی ابراز عقیده کرد:‌تبلیغات محیطی موسیقی برای این ممنوع شده‌اند که شهرداری با دریافت پول‌های کلان شهر را مملو از تبلیغات تجاری کند.

    این هنرمند عرصه موسیقی اعلام آمادگی کرد: من حاضرم با یک نماینده از خانه‌ی موسیقی و یک نماینده از شهرداری در تلویزیون به مناظره بنشینم. که بدانم برای چه می‌خواهند با تبلیغات گسترده‌ی بی حساب و کتاب موسیقی را محدود کنند و بر این موضوع انتقاد جدی دارم.

    جمشیدی یادآور شد: ما که همیشه نسبت به موسیقی خوب تعصب داشتیم. چرا خانه‌ی موسیقی هیچ واکنشی به این اقدام نشان نمی‌دهد. چرا همیشه می‌خواهیم افراط و تفریط عمل کنیم.

    وی با بیان اینکه قصد دارد این مسئله را به چالش بکشد،ادامه داد: پس خواننده‌ای که قصد اجرا دارد،‌چگونه می‌تواند تبلیغات داشته باشد؟! شاید یک خواننده‌ای بخواهد با نوای موسیقی‌اش یک پیام خوب به مخاطبش منتقل کند، هر چیزی باید در جامعه تناسبی داشته باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=14616
       
    برچسب ها فاضل جمشيدي

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *