×
×

با حضور در سی و دومین فستیوال بین‌المللی نوازندگان نی‌انبان

  • کد نوشته: 145838
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • «محسن شریفیان» آهنگساز، موسیقیدان سرشناس و سرپرست گروه موسیقی «لیان»، به سی و دومین فستیوال بین‌المللی نوازندگان نی‌انبان اسپانیا ۲۰۱۷ می رود.
    +گروه لیان با سرپرستی «محسن شریفیان» به زودی در تهران به اجرای کنسرت خواهد پرداخت

    با حضور در سی و دومین فستیوال بین‌المللی نوازندگان نی‌انبان
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    «محسن شریفیان» آهنگساز، موسیقیدان سرشناس و سرپرست گروه موسیقی «لیان»، به سی و دومین فستیوال بین‌المللی نوازندگان نی‌انبان اسپانیا ۲۰۱۷ می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این فستیوال در حالی برگزار می شود که جمع کثیری از نخبگان، اساتید و نوازندگان حرفه‌ای نی‌انبان و فلوت، از تمامی کشور‌ها با هدف ارائه وتبادل تجربیات موسیقایی و آشنایی هنرمندان با فنون نوازندگی یکدیگر، برای نوازندگان مبتدی و علاقمندان حاضر در این فستیوال به اجرا خواهند پرداخت.

    «محسن شریفیان»، پژوهشگر موسیقی نواحی، آهنگساز، نوازنده و سرپرست گرو «لیان»، اینبار بدون همراهی گروهش و با همراهى «تینا جامه‌گرمى»، نوازنده ویولون، طی ٢ اجرا در روز ۱۰ ژوئن (٢٠ خرداد ماه سال جاری)، به معرفی موسیقی ایران و بوشهر در این رویداد جهانی خواهند پرداخت.

    این رویداد بین المللی همراه با برگزاری کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و دیگر فعالیت‌های علمی و تخصصی برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است که شریفیان همچنین، در روزهای آتی به همراه گروه «لیان»، با رپرتواری از قطعات جدید آماده شده خود، در تهران، بروی صحنه خواهد رفت که جزئیات دقیق و بیشتر این اجرا متعاقباً اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=145838
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *