×
×

پس از انتشار آلبوم «قو و دریا»

  • کد نوشته: 145805
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۸ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • خالق آلبوم بی‌کلام «قو و دریا» که در سال ۹۵ روانه بازار موسیقی کشور شد، در جدیدترین فعالیت حرفه‌ای خود آهنگساز سریال «تلاطم» شد. دانیال شهرتی که پیش از این سابقه انتشار آلبوم و قطعات اینترنتی را در حوزه پاپ داشته و سال گذشته نیز آلبوم «قو و دریا» را با محوریت ساز پیانو منتشر […]

    پس از انتشار آلبوم «قو و دریا»
  • خالق آلبوم بی‌کلام «قو و دریا» که در سال ۹۵ روانه بازار موسیقی کشور شد، در جدیدترین فعالیت حرفه‌ای خود آهنگساز سریال «تلاطم» شد.

    دانیال شهرتی که پیش از این سابقه انتشار آلبوم و قطعات اینترنتی را در حوزه پاپ داشته و سال گذشته نیز آلبوم «قو و دریا» را با محوریت ساز پیانو منتشر کرد، آهنگسازی سریال تلاطم را بر عهده گرفت.

    «تلاطم» عنوان سریالی هفت قسمتی به کارگردانی وحید بیطرفان است که تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در حال انجام است و بیش از نیمی از تصویربرداری آن صورت گرفته است.

    این سریال چند خانواده مختلف را به شکل موازی و البته بصورت غیر خطی روایت می‌کند.

    گفتنی‌ست «علی ارشدی» خواننده تیتراژ انتهایی این سریال با ترانه‌ای از مهشاد عرب است.

    بازیگران این مجموعه عبارتند از: امین ایمانی، مجید واشقانی، زهرا اویسی، حسن اسدی، بیتا خردمند، عرفان میدانلو، شیوا خسرومهر، کامبیز بنان، شهرام آریا، سوده اذقندی، محمدرضا جنگی، رها علیپور، فرید کلهر، حسام کلانتری، شهرام صمد زاده، وحید ایرانزاده، ابوالفضل سعیدی، سید محمدرضا حسینی با حضور جلیل فرجاد، زهرا سعیدی، محمود مقامی، رضا بیطرفان و با هنرمندی: ساغر عزیزی، مهوش صبرکن، حسین پور کریمی.

    تهیه کنندگی این سریال را کرامت پورشهسواری بر عهده دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=145805
       
    برچسب ها دانیال شهرتی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *