×
×

طی دو تاریخ از خرداد و تیر ماه ۱۳۹۶

  • کد نوشته: 145642
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت «کاوه دولت‌نیا»، طی دو تاریخ از خرداد و تیر ماه ۱۳۹۶ در مؤسسه خیریه «رعد» «فرهنگسرای نیاوران» به اجرا در می آید.
    +جزئیات کامل به همراه پوستر و اطلاعات این کنسرت

    طی دو تاریخ از خرداد و تیر ماه ۱۳۹۶
  • کنسرت «کاوه دولت‌نیا»، طی دو تاریخ از خرداد و تیر ماه ۱۳۹۶ در مؤسسه خیریه «رعد» «فرهنگسرای نیاوران» به اجرا در می آید.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کاوه دولت نیا»، تاریخ یکشنبه ۲۱ خرداد ماه سال جاری، اجرایی را در مؤسسه خیریه «رعد» برگزار می کند و پس از آن شامگاه دوشنبه ۱۹ تیر ماه، آخرین اجرای آلبوم «گل مرداب» را با تغییراتی تازه و در قالب ۱۰ قطعه از این آلبوم و سه تک آهنگ، در «فرهنگسرای نیاوران» بروی صحنه خواهد برد.

    دولت‌نیا، اولین آلبوم رسمی خود یعنی «گل مرداب» را سال گذشته به انتشار رسانده و در اولین اجرای زنده خود با استقبال شایسته ای از سوی مخاطبان مواجه شد و این امر منجر به تمدید آن اجراها گردید. او تا به امروز کنسرتهایش را در «برج آزادی» و «ایوان شمس»، بروی صحنه برده است و سومین کنسرت خود را نیز در «فرهنگسرای نیاوران» برگزار خواهد کرد.

    احسان یوسف‌بیک (کیبورد و پیانو)، مجید امیری (گیتار الکتریک)، محمد محمدلو (گیتارباس) و شهرام نادری (درامز) در کنسرت پیش رو، همراه دولت‌نیا خواهند بود. همچنین پیش بینی می شود، «همایون مجد زاده» سرپرست گروه «کهت‌مَیان» و نوازنده گیتار سولو در آلبوم «گل مرداب»، او را در سه قطعه «لب خاموش»، «ترک شیرازی» و «حسرت» همراهی کند.

    شایان ذکر است که آخرین اجرای آلبوم «گل مرداب» از «کاوه دولت نیا»، ساعت ۲۱ از تاریخ ۱۹ تیر ماه سال جاری، در «فرهنگسرای نیاوران» بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت آن به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=145642
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *