×
×

در بازی برگشت فینال جام حذفی

  • کد نوشته: 1451
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • ارکستر ۵۰ نفره «داریوش خواجه‌نوری» فردا در بازی فینال پرسپولیس-گسترش فولاد تبریز، قبل و بعد از بازی کنسرت خود را برگزار می‌کند. داریوش خواجه‌نوری آهنگساز و سرپرست گروه گفت: بازی فینال پرسپولیس فردا (دوشنبه ۳ خرداد) در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، براساس برنامه‌ریزی ارکستر ۵۰ نفره بنده قبل و بعد از بازی در این استادیوم […]

  • ارکستر ۵۰ نفره «داریوش خواجه‌نوری» فردا در بازی فینال پرسپولیس-گسترش فولاد تبریز، قبل و بعد از بازی کنسرت خود را برگزار می‌کند.

    داریوش خواجه‌نوری آهنگساز و سرپرست گروه گفت: بازی فینال پرسپولیس فردا (دوشنبه ۳ خرداد) در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، براساس برنامه‌ریزی ارکستر ۵۰ نفره بنده قبل و بعد از بازی در این استادیوم کنسرتی را برگزار می‌کند.
    وی ادامه داد: قبل از این بازی، ارکستر قطعاتی از بنده را همچون کلبه، پرنده، دنیای رنگی و … را اجرا خواهد کرد و بعد از بازی و در جشن احتمالی قهرمانی پرسپولیس برای اولین بار سرود رسمی این تیم را برای اولین بار با ارکستر بزرگ اجرا می‌کنیم.
    این خواننده بیان داشت: در اجرای سرود پرسپولیس، بازیکنان فعلی که در مسابقه حضور دارند نیز در کنار ارکستر این سرود را می‌خوانند.
    این نوازنده گیتار با اشاره به سازبندی ارکستر گفت: تقریبا ۱۲ ویلن، سازهای پاپ و گروه کر ارکستر ۵۰ نفره ما را تشکیل می‌دهند که البته به خاطر مقررات استادیوم تمامی نوازندگان،‌ از هنرمندان مرد هستند.
    خواجه نوری در خاتمه خاطرنشان کرد: سرود رسمی پرسپولیس برای اولین بار در این روز با ارکستر بزرگ اجرا می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1451
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *