×
×

آغاز به کار کارگاه آزاد موسیقی «ناصر چشم آذر»

  • کد نوشته: 143744
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  •  ناصر چشم آذر کارگاه آزاد موسیقی برگزار می‌کند. ناصر چشم آذر پس از کنسرت پرسر و صدایی که در اواخر سال گذشته با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» در تهران برگزار کرد، کارگاه آزاد موسیقی خود را برگزار می‌کند. در این کارگاه که ثبت نام آن آغاز شده است، ناصر چشم آذر در دو بخش آهگسازی […]

    آغاز به کار کارگاه آزاد موسیقی «ناصر چشم آذر»
  •  ناصر چشم آذر کارگاه آزاد موسیقی برگزار می‌کند.

    ناصر چشم آذر پس از کنسرت پرسر و صدایی که در اواخر سال گذشته با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» در تهران برگزار کرد، کارگاه آزاد موسیقی خود را برگزار می‌کند.

    در این کارگاه که ثبت نام آن آغاز شده است، ناصر چشم آذر در دو بخش آهگسازی پاپ و آهنگسازی برای فیلم میزبان علاقمندان به موسیقی است.

    ناصر چشم آذر درباره برگزاری این کارگاه آزاد موسیقی و محتوای آن در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «محتوای دروسی که در این کارگاه آموزش داده می‌شود دروس نظری، تئوری، کنتر پوئن، آهنگسازی است و در بخش نوازندگی هم نوازندگی پیانو، ویلن ایرانی، تبور، سنتور و… در بخش آواز نیز آواز کلاسیک و ایرانی تدریس می‌شود.»

    چشم آذر افزود: «حضور خود من در این کارگاه در دو بخش خواهد بود که به صورت ورک شاپ آهنگسازی فیلم و آهنگسازی پاپ است که در دو جلسه سه ساعته برگزار خواهد شد. در نوع دیگری از این کلاسها، به صورت‌ترمی سعی در برگزاری کلاس‌های آموزش آهنگسازی فیلم و آهنگسازی پاپ داریم که در دوازده جلسه برگزار می‌شود.»

    این آهنگساز سرشناس و قدیمی موسیقی درباره آخرین آثار در دست انتشار خود نیز در انتهای صحبت‌های خود گفت: «آلبوم «هفت میدان عشق» جدیدترین اثر من است که از سوی موسسه فرهنگی هنری شهرداری تهران به زودی منتشر خواهد شد. یک آلبوم پیشنهادی دیگر هم دارم به نام «حرکت» که هنوز به قطعیت انتشار و توافق نرسیده‌ایم و به زودی اخبار رسمی آنرا در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

    گفتنی ست علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه آزاد موسیقی ناصر چشم آذر می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۵۴۳۱ اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=143744
       
    برچسب ها ناصر چشم آذر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *