×
×

همنوازان با سعید فرجپوری در آمریکا

  • کد نوشته: 14354
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی “همنوازان” به سرپرستی سعید فرجپوری از تاریخ ۳ مهرماه در سه شهر آمریکا برگزار می شود

  • کنسرت گروه موسیقی “همنوازان” به سرپرستی سعید فرجپوری از تاریخ ۳ مهرماه در سه شهر آمریکا برگزار می شود.

    سعید فرجپوری نوازنده کمانچه و آهنگساز موسیقی ایرانی با اعلام این خبر در توضیح جزئیات برگزاری این کنسرت به خبرنگار مهر، گفت : این کنسرت که از مدت ها پیش برنامه ریزی آن انجام شده قرار است در تاریخ ۱ مهر ماه در شهرساکرامنتو، سوم مهرماه در شهر سنخوزه و هشت مهرماه در لس آنجلس برگزار شود.

    وی در ادامه افزود : در بخش این کنسرت قطعاتی از ساخته های خودم و یک دو نوازی کمانچه و تنبک اجرا می شود  ودر بخش دوم هم موسیقی سنتی در دستگاه ماهور که آهنگسازی این قطعات هم به عهده خودم بوده است اجرا خواهد شد.

    این نوازنده کمانچه در ادامه صحبت های خود به اعضای گروه موسیقی “همنوازان” اشاره کرد و گفت : در این اجرا پژهام اخواص به عنوان نوازنده تنبک و دف، ساینا خالدی سنتور، علی سجادی عود و غزاله فیلی نژاد، خواننده گروه دراین کنسرت مرا همراهی می کنند.

    فرجپوری در پایان با اشاره به مراحل آماده سازی تازه ترین آلبوم خود گفت : این آلبوم که هنوز اسمی برای آن انتخاب نکرده ام در مرحله میکس است و به زودی برای اخذ مجوز به وزارت ارشاد می رود قطعات این آلبوم که از ساخته های خودم است در دستگاه ماهور با اجرای گروه دستان و آواز همایون شجریان است که به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=14354
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *