×
×

با صدای «محسن چاوشی» و «سینا سرلک»

  • کد نوشته: 141779
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • «فندک تب دار» اولین قطعه و موزیک ویدیوی فصل دوم سریال «شهرزاد»، با صدای «محسن چاوشی» و «سینا سرلک»، به زودی منتشر می شود.
    +موزیک ویدیوی اختصاصی سریال شهرزاد برای قطعه «فندک تب دار»، به تدوین «مسعود رفیع‌زاده»، همزمان رونمایی می‌گردد
    +تیزر تصویری «فندک تب دار»

    با صدای «محسن چاوشی» و «سینا سرلک»
  • «فندک تب دار» اولین قطعه و موزیک ویدیوی فصل دوم سریال «شهرزاد»، با صدای «محسن چاوشی» و «سینا سرلک»، به زودی منتشر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «فندک تب دار»، نهمین قطعه از سریال پر مخاطب «شهرزاد» می‌باشد که درسری دوم این مجموعه و به عنوان اولین اثر موسیقایی آن ارائه می‌گردد.

    «محسن چاوشى»، بجز خوانندگی این قطعه، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ آن را نیز بر عهده داشته است. «سینا سرلک» که در سری پیشین «شهرازد»، با چاوشی همکاری و همخوانی داشته، در تازه‌ترین قطعه این سریال نیز به خوانندگی پرداخته است. همچنین عادل روح نواز (گیتار الکتریک)، توحید نورى (پیانو) و شهاب اکبرى (کیبورد)، نوازدگان این اثر بوده‌اند.

    شایان ذکر است که موزیک ویدیوی اختصاصی سریال برای قطعه «فندک تب دار»، به تدوین «مسعود رفیع‌زاده»، همزمان رونمایی می‌گردد.

    سریال شهرزاد به کارگردانی «حسن فتحی»، تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید «محمد امامی» است که به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور، توانسته تماشاگران بیشماری را با خود همراه کند. شرکت «تصویر گس‌تر پاسارگاد»، پخش این مجموعه را بر عهده دارد. پخش هفتگی فصل دوم این سریال از روز دوشنبه ٢٩ خرداد ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=141779
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *