×
×

صنعتگر مهمان خندوانه شد

  • کد نوشته: 141569
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • غلامرضا صنعتگر، خواننده پاپ باحضور در برنامه «خندوانه» درباره بیماری خود توضیح داد و از اهمیت امیدواری در هنگام مقابله با مشکلات گفت.
    +صنعتگر: درد و بیماری مهم نیست، امید به اینکه توانایی داریم مهم است

    صنعتگر مهمان خندوانه شد
  • غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر، خواننده پاپ باحضور در برنامه «خندوانه» درباره بیماری خود توضیح داد و از اهمیت امیدواری در هنگام مقابله با مشکلات گفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از خبرآنلاین، برنامه «خندوانه»، شامگاه سه شنبه پنجم اردیبهشت میزبان غلامرضا صنعتگر، خواننده موسیقی پاپ بود.

    این خواننده در ابتدای برنامه از همسر و فرزندش به خاطر زحماتی که در دوران بیماری او کشیدند، تشکر کرد و گفت: «واقعا از همسرم ممنونم که در آن شرایط سخت کنارم بود و به من کمک کرد که اگر من جای او بودم هرگز تحمل این مسایل را نداشتم و نمی‌توانستم با این شرایط کنار بیایم.»

    او همچنین گفت: «از پسرم هم بی‌نهایت ممنونم که با توجه به سن کمی که داشت، بسیار بزرگوارانه با مسئله برخورد کرد.»

    صنعتگر که پیش از این در گفت‌‌وگوهایی دیگر درخصوص بیماری خود و شفا گرفتن از حضرت امام رضا توضیحاتی را داده بود، افزود: «هفت، هشت سالی است که دچار سرطان هستم و از ناحیه کبد دچار مشکل شده‌ام. درد و بیماری مهم نیست، امید به اینکه توانایی داریم مهم است. من تنها زمانی که صدای خودم را از دست دادم ناامید شدم چون تنها وسیله کار و فعالیتم را از دست دادم تا اینکه با یکسری فعالیت‌های معنوی که انجام دادم، صدایم پس از ۶۵ روز برگشت.»

    این هنرمند درباره اهمیت امیدواری بیان کرد: «امید واقعا همه معادلات را به هم می‌زند و اتفاقاتی را به وجود می‌آورد که هرگز فکرش را هم نمی‌کنیم. من به همه کسانی که به نحوی با بیماری‌هایی چون سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند، توصیه می کنم که هیچ وقت امید خود را از دست ندهند و با تمام توان با این بیماری بجنگند.»

    او سپس قطعاتی را برای حضار به صورت زنده اجرا کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=141569
       
    برچسب ها غلامرضا صنعتگر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *