×
×

به سرپرستی و آهنگسازی «فرزان پورعارف»

  • کد نوشته: 141533
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی ایرانی «تیروژ»، به خوانندگی «مجتبی عسگری» و سرپرستی و آهنگسازی «فرزان پورعارف»، هفته دوم از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، در «تالار رودکی» تهران بروی صحنه می رود.
    +جزئیات این کنسرت به همراه پوستر و اطلاعات بلیت فروشی

    به سرپرستی و آهنگسازی «فرزان پورعارف»
  • کنسرت مجتبی عسگری

    کنسرت گروه موسیقی ایرانی «تیروژ»، به خوانندگی «مجتبی عسگری» و سرپرستی و آهنگسازی «فرزان پورعارف»، هفته دوم از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، در «تالار رودکی» تهران بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال جاری، با رپرتواری در دوبخش «سه گاه» و «همایون»، ارائه خواهد شد که بخش اول شامل «مقدمه ی سه گاه»، «ساز و آواز»، «تصنیف گفتار سبز»، «ساز و آواز»، «چهارمضراب سه گاه»، «تک نوازی نی»، «تصنیف سرو سیمین»، «رنگِ سه گاه» و بخش دوم را قطعات «بیابان»، «ساز و آواز»، «تصنیف اوج آرزو»، «ساز و آواز»، «بانگِ مهر»، «دو نوازی»، «تصنیف خانه ی سودا» و «چهارمضراب همایون» تشکیل می دهد.

    اعضای گروه «تیروژ» در کنسرت پیش رو، فرزان پورعارف (آهنگساز و سرپرستِ گروه-کمانچه)، خواننده (مجتبی عسگری)، علی عابدین (سنتور)، هومن قنبری (تار)، مسعود آزین (تار)، سیاوش محمدی (نی)، ساره اسداللهی (کمانچه و آلتو)، تینا لاجوردیان (عود) و سمانه گلکار (تنبک) خواهند بود.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی «تیروژ» به خوانندگی «مجتبی عسگری»، در ساعت ۲۰:۳۰ از تاریخ دهم اردیبهشت ماه، در «تالار رودکی» بروی صحنه می رود و علاقمندان جهت خرید بلیت این کنسرت می توانند به سایت www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    گروه موسیقی «تیروژ» در سال ۱۳۹۳ توسط فرزان پورعارف تاسیس شده و همواره دغدغه ی اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی با بافت و سونوریته ای منحصر به خودش رو داشته و در برنامه ی سال جاریِ خود، اجرای کنسرت و انتشار دو آلبوم را دارد که بیش از ٧٠ درصد مرحله ی ضبط آنها انجام شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=141533
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *