×
×

علی مغازه ای: پرونده بورسیه‌ها بسته می‌شود

  • کد نوشته: 141016
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» از تجمیع ویژه برنامه «شب های موسیقی نواحی آینه دار» با ایام برگزاری فستیوال به منظور استفاده بهتر از ظرفیت های موجود برنامه ها خبر داد. علی مغازه ای دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» اعلام کرد: با توجه به ظرفیت بسیار بالای ویژه برنامه «شب های […]

    علی مغازه ای: پرونده بورسیه‌ها بسته می‌شود
  • دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» از تجمیع ویژه برنامه «شب های موسیقی نواحی آینه دار» با ایام برگزاری فستیوال به منظور استفاده بهتر از ظرفیت های موجود برنامه ها خبر داد.

    علی مغازه ای دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» اعلام کرد: با توجه به ظرفیت بسیار بالای ویژه برنامه «شب های موسیقی نواحی آینه دار» که در طول سال میزبان هنرمندان و مستعد موسیقی نواحی بود تصمیم گرفتیم این برنامه را به درون فستیوال «آینه دار» نیز ببریم.

    وی ادامه داد: این تصمیم به این منظور گرفته شده که با توجه به حضور پیشکسوتان و آینه داران موسیقی اقوام در روزهای برگزاری فستیوال که واقعا حضور کم نظیری است، بتوانیم از ظرفیت های موجود در هنرمندان جوان تر نیز استفاده کنیم و این موضوع به خودی خود می تواند موجب ارتقای سطح کیفی فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» شود. البته این نوع برنامه ریزی فقط منوط به تجمیع دو رویداد نیست بلکه دبیرخانه فستیوال ظرفیت های بسیار خوبی را برای برگزاری دوره جدید فستیوال پیش بینی کرده که طی هفته های آینده جزییات آن اعلام خواهد شد.

    دبیر هنری فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با اشاره فعالیت های انجام گرفته در نخستین دور از بورس های فستیوال «آینه دار» بیان کرد: خوشبختانه تمامی کارهای مرتبط با این موضوع در حال انجام است و برگزیدگان گزارش اول خود را به دبیرخانه فستیوال ارائه داده اند. با نظم و ترتیبی که در این بخش داریم فکر می کنم پرونده نخستین دور از بورس های فستیوال «آینه دار» تا آخر تابستان امسال بسته می شود. دبیرخانه «آینه دار» با در اختیار گذاشتن امکانات و تامین هزینه های تحقیق برای پژوهش های میدانی و فرآیند تحقیق، نتیجه تلاش و مطالعات این پژوهشگران را در قالب کتاب منتشر خواهد کرد.

    فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» از جمله رویدادهای مرتبط با موسیقی اقوام ایران است که طی سال های اخیر به مدیریت احسان رسول اف، مدیریت هنری علی مغازه ای و دبیری علمی محمدرضا درویشی و مریم قرسو برگزار شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=141016
       
    برچسب ها علی مغازه ای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *