×
×

۳۱ فروردین ماه سال جاری

  • کد نوشته: 140979
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • شهاب صادقی، نخستین کنسرت سال ۱۳۹۶ گروه خود را ۳۱ فروردین در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌برد. این گروه موسیقی که از سال۱۳۹۳ فعالیت خود را در سبک موسیقی هارد راک آغاز کرده است تاکنون با مدیریت صحیح خود در راه فرهنگ‌سازی درست این سبک از موسیقی تلاش بسیاری کرده است. گروه شهاب […]

    ۳۱ فروردین ماه سال جاری
  • شهاب صادقی، نخستین کنسرت سال ۱۳۹۶ گروه خود را ۳۱ فروردین در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌برد.

    این گروه موسیقی که از سال۱۳۹۳ فعالیت خود را در سبک موسیقی هارد راک آغاز کرده است تاکنون با مدیریت صحیح خود در راه فرهنگ‌سازی درست این سبک از موسیقی تلاش بسیاری کرده است. گروه شهاب صادقی به اجرای آثار بزرگان سبک راک در جهان بسنده نکرده و خود نیز به خلق آثار جدید و اجرای آنها می‌پردازند.

    گروه موسیقی شهاب صادقی با شعار تزکیه و تخلیه سعی در ایجاد محیطی سالم و فرهنگی هنری برای جوانان فهیم و علاقمند به هنر موسیقی دارد تا آنها بتوانند هیجانات خود را تخلیه کنند.

    شهاب صادقی (گیتار الکتریک)، کورش زراندوز (گیتار الکتریک)، محمدرضا دلاوری (گیتار باس) و آریا ارسدی (درامز) اعضای گروه هستند و قرار است در این کنسرت ۷ قطعه از آلبوم در حال ضبط خود را به همراه تنظیم الکترو-هارد راک اجرا کنند.

    کنسرت گروه موسیقی شهاب صادقی، ۳۱ فروردین از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود؛ این در حالی است که تمامی بلیت‌های این اجرا در ساعات اولیه قرارگیری بر روی سایت به فروش رسیده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=140979
       
    برچسب ها شهاب صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *