×
×

از اواخر خرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 140935
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۶ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • سریال نام آشنای «شهرزاد»، در روزهای واپسین بهار امسال، سری جدید خود را با همراهی صدای «محسن چاوشی» راهی بازار شبکه نمایش خانگی می‌کند.
    +داستان سریال «شهرزاد» نگاهی به دهه ۱۳۳۰ دارد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است

    از اواخر خرداد ماه سال جاری
  • محسن چاوشی

    محسن چاوشی

    سریال نام آشنای «شهرزاد»، در روزهای واپسین بهار امسال، سری جدید خود را با همراهی صدای «محسن چاوشی» راهی بازار شبکه نمایش خانگی می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و بر اساس گفته‌های «علی اسد‌زاده»، مجری طرح سریال پر مخاطب و پرهیاهوی «شهرزاد»، این مجموعه در سلسله قسمت‌ها ی جدید خود و از تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ به فروشگاه‌های سریال‌های «شبکه نمایش خانگی» عرضه خواهد شد.

    علیرغم اینکه «محسن چاوشی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان که در سری اول این سریال همکاری داشته، خود به طور رسمی اظهار نظری از همکاری مجدد در «شهرزاد۲» نکرده است، اما خبر‌ها حاکیست که چاوشی، خواندن قطعات سری دوم را نیز بر عهده داشته و بی‌شک همچون فصل گذشته، این امر بازتاب‌های بی‌شمار و چشمگیری به دنبال خواهد داشت.

    شایان ذکر است که داستان سریال «شهرزاد» نگاهی به دهه ۱۳۳۰ دارد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه هستند و رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری نیز از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی‌پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و… ایفای نقش می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=140935
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *